اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بقا، صعود یا سقوط؛ مسأله این است

همه معادلات پاس در ایستگاه پایانی لیگ

هفته پایانی مسابقات لیگ دسته دوم در گروه سوم در اوج هیجان و حساسیت خود برای آخرین قهرمان ایرانی فوتبال آسیا برگزار خواهد شد.

همه معادلات پاس در ایستگاه پایانی لیگ

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، دوباره هفته آخر فرا رسید و دوباره برای دهمین سال پیاپی، هفته آخر برای همدانی‌ها پر از استرس است.

در گروه سوم لیگ دسته دوم برخلاف دو گروه دیگر در اوج حساسیت برگزار خواهد شد چراکه در این هفته تکلیف یک تیم صعودکننده به دور پایانی و یک تیم سقوط کننده به لیگ دسته سوم مشخص می‌شود.

حساسیت وقتی بالا می‌رود که می‌بینیم تیمی مانند پاس همدان در هفته پایانی علاوه بر اینکه شانس صعود دارد یکی از گزینه‌های سقوط هم به حساب می‌آید.

صعود:

با توجه به جدول رده‌بندی، تنها دو تیم پالایش نفت آبادان و پاس همدان شانس صعود از مرحله نخست لیگ دسته دوم را دارند که در این بین با توجه به اینکه پالایش 29 و پاس 26 امتیاز دارند، شانس آبادانی‌ها بسیار بیشتر است.

آبادانی‌ها اگر در بازی مقابل شهرداری فومن حتی موفق به کسب تساوی هم شوند به مرحله دوم راه پیدا می‌کنند.

البته تفاضل گل پالایش نیز بهتر از پاسی‌هاست و اگر پاس حتی بتواند در یک بازی مرگ و زندگی شهرداری بم را در بم شکست دهد باید با اختلاف گل زیاد پیروز شود و در آن طرف پالایش نیز با تعداد گل زیاد از شهرداری فومن شکست بخورد.

سقوط:

اما هفته پایانی برای یک تیم باقی مانده که از این گروه باید سقوط کند بسیار حساس‌تر برگزار خواهد شد چرا که سه تیم شهرداری بم، پاس همدان و خیبر خرم‌آباد در لبه پرتگاه سقوط هستند و با کوچک‌ترین لغزشی باید فصل آینده را در لیگ دسته سوم دنبال کنند.

اما یک بازی مرگ و زندگی برگزار خواهد شد و شاید بتواند سرنوشت تیم سقوط‌کننده از این گروه را مشخص کند بازی دو تیم شهرداری بم و پاس همدان در شهر بم است.

بمی‌ها با توجه به حساسیت بازی و اینکه در خانه به مصاف رقیب مستقیم خود برای فرار از سقوط به میدان می‌روند از انگیزه بالایی برخور دارند اما حساسیت آنقدر بالا است که نمی‌توان هیچ پیش‌بینی در خصوص  این دیدار انجام داد.

در مجموع و با توجه به برنامه بازی‌ها با توجه به اینکه دو تیم خیبر و شهرداری بم در این هفته در خانه خود به مصاف رقیبان می‌روند شانس بیشتری نسبت به پاسی که در خارج از خانه به میدان می‌رود برای بقا در لیگ دسته دوم دارند اما فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است و پاسی‌ها نیز می‌توانند با یک پیروزی خارج از خانه و یا حتی تساوی حکم به بقای خود در مسابقات لیگ دسته دوم دهند.

امروز ساعت 16 همه چیز نهایی خواهد شد و باید ماند و دید پاسی که از بین گزینه‌های بقا، صعود یا سقوط کدام یک را برای خود انتخاب خواهند کرد.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول