اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

فارس گزارش می‌دهد

سقوط یک فروند هواپیمای تهران-یاسوج آسمان‌ با 66 مسافر در حوالی سمیرم

یک فروند هواپیمای متعلق به شرکت آسمان ساعت ۸ صبح امروز پس از پرواز از فرودگاه مهر‌آباد و طی مسیر از رادار خارج شد و در منطقه سمیرم سقوط کرد.

سقوط یک فروند هواپیمای تهران-یاسوج آسمان‌ با 66 مسافر در حوالی سمیرم

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، ساعت 8 صبح امروز یک فروند هواپیمای مسیر تهران ـ یاسوج متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان پس از پرواز از مهرآباد به سمت یاسوج از رادار خارج شد.

مدیرکل روابط عمومی آسمان در این باره به فارس گفت: آخرین اخبار این است که این هواپیما از رادار خارج شده است و در حال پیگیری موضوع هستیم.

طباطبایی بیان کرد: در حال حاضر تیم فرودگاهی در تهران و استان کهگیلویه و بویراحمد پیگیر موضوع است، بسیج نیروها انجام شده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا احتمال سقوط این هواپیما وجود دارد؟ موضوع را تأیید کرد وگفت: هر احتمالی وجود دارد وهواپیمایی آسمان کماکان پیگیری موضوع است.

این هواپیمای ATR حامل 66 مسافر بود.

مقصود اسعدی‌سامانی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: متأسفانه هواپیمای ATR شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر تهران ـ یاسوج پس از خروج از رادار در حوالی منطقه سمیرم استان اصفهان سقوط کرده است.

وی افزود:‌از تعداد جانباختگان احتمالی این حادثه فعلا خبری در دسترس نیست و مسئولان استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان پیگیر موضوع هستند.

محل سقوط هواپیمای ATR72 هواپیمایی آسمان حوالی روستای کهنگان از توابع پادنا در ۱۲۰ کیلومتری سمیرم است؛ عملیات امداد رسانی به‌علت مه آلود بودن هوا، کند و دشوار است.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود.

انتهای پیام/ب
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول