اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هرمزگان

شهردار جاسک خبر داد

آغاز عملیات کاشت 11 هزار گل فصلی در سطح شهر

شهردار شهر جاسک گفت: در آستانه نوروز 97، 11 هزار و دویست گل فصلی در بلوارها، میادین و بوستان‌ها در برنامه کاری فضای سبز شهرداری این شهر قرار دارد.

آغاز عملیات کاشت 11 هزار گل فصلی در سطح شهر

محمود آشفته صبح‌امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرجاسک، اظهار کرد: طرح آماده‌سازی میادین، بلوارها و بوستان‌های سطح شهر جاسک در آستانه نوروز 97 از نیمه دوم بهمن آغاز شده و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا 20 اسفندماه سال جاری به سرانجام می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه کاشت 11 هزار و دویست گل فصلی در این شهر در حال انجام است، افزود: گل‌های همیشه بهار، اطلسی، شمعدانی، جعفری، شاهپسند و تاج خروس در میادین، بلوارها و بوستان‌های سطح شهر در حال کشت می‌باشند.

شهردار شهر جاسک گفت: برای تهیه گل‌های مذکور 130 میلیون ریال هزینه شده است.

آشفته یادآور شد: نصب سطل زباله، رنگ آمیزی جداول، تعمیر سرویس بهداشتی، ساماندهی اماکن تفریحی و همچنین نصب وسایل بازی کودکان در هفت نقطه شهر از جمله پارک سنگ سیاه، شریف آباد، سرریگ، پارک دولت، لوران، یکبنی قدیم و کوه ولیعصر از جمله برنامه‌های برای استقبال از نوروز است.

وی پروژه اجرای فاز اول طرح پیاده‌رو سازی و بهسازی ساحل به طول 2 کیلومتر از دیگر فعالیت‌های این شهر در طرح استقبال از بهار 96 عنوان کرد و افزود: این پیاده رو در بلوار خلیج‌فارس صورت گرفته است.

انتهای پیام/م/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول