اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

چهارمحال و بختیاری

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خبر داد

برگزاری یادواره شهدای قرآنی باعنوان سوره‌های سرخ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: یادواره شهدای مروجان قرآنی باعنوان سوره‌های سرخ برای اولین‌بار در چهارمحال و بختیاری برگزارشد.

برگزاری یادواره شهدای قرآنی باعنوان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، جواد کارگران دهکردی پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای مروجان قرآنی باعنوان  "سوره‌های سرخ" با بیان اینکه این یادواره برای اولین‌بار در چهارمحال و بختیاری برگزارشد، اظهار کرد: این یادواره از برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته قرآن و عترت است.

وی ادامه داد: در هفته قرآن و عترت برنامه‌های جمعی بسیاری با موضوع قرآن و عترت در شهرستان‌های 9 گانه استان از جمله محافل انس با قرآن، برگزاری کارگاه نقاشی ویژه کودکان، برگزاری نشست‌های کتابخوانی قرآنی و برگزاری گارگاه خبرنگاری قرآنی برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه با بیان اینکه زنده‌ نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا از وظایف ما است، گفت: عزت کنونی ما مدیون جانفشانی شهدا است و ما باید تلاش کنیم تا جریان‌سازی قرآنی در طول سال به‌طور مستمر ادامه داشته باشد.

گفتنی است؛ در این یادواره از هفت خانواده شهید مروج قرآنی در چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

انتهای پیام/68026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول