اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی:

بسیاری از ژلاتین‌های موجود در کشور منشأ خوکی دارد/دستگیری جاسوسان فعال در زمینه کشاورزی

نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی با بیان اینکه بسیاری از ژلاتین‌های موجود در کشور منشأ خوکی دارد، گفت: طبق اظهارات دادستان کل کشور جاسوسانی دستگیر شدند که بر روی منابع طبیعی کشور برنامه‌ریزی کرده بودند.

بسیاری از ژلاتین‌های موجود در کشور منشأ خوکی دارد/دستگیری جاسوسان فعال در زمینه کشاورزی

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس استان البرز در کرج، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدرضا تقوی در دوره آموزشی "فرصت‌ها و تهدیدها در فضای مجازی" که در مرکز عالی آموزش امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: لازم است با محوریت جهادی در تمام مسائل اقدام کنیم.

وی افزود: جهاد کشاورزی سعی دارد از منابع طبیعی و فضاهای بکر کشور محافظت و مراقبت کند و  رسالت انقلابی و اسلامی خود را به شایستگی انجام دهد.

نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی بابیان اینکه ما پیام‌رسان هستیم، گفت: آمادگی داریم تا از سنگر خود پیام ارزشمند انقلاب و اسلام را در صحنه عمل به مردم ابلاغ کنیم.

تقوی با اشاره به سنگ‌اندازی‌ها و دشمنی‌های پیش روی پیام‌رسانان الهی، بیان کرد: برای موفق شدن نیازمند عزم راسخ و ایمانی قوی هستند و با دشمنان اسلام به مبارزه خواهند پرداخت.

• تأثیرگذاری فضای مجازی بر زندگی مردم بالاست

وی با اشاره به موضوع جلسه مبنی بر"فرصت‌ها و تهدیدهای فضای مجازی" تصریح کرد: شیوه و روش‌های سنتی تغییر پیداکرده است و با توجه به این تغییرات باید زندگی را برنامه‌ریزی کرد.

نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی ادامه داد: فضای مجازی، فضایی است که بسیاری از مردم نیازهای خود را در این فضا فراهم می‌کنند و این موضوع بیانگر میزان تأثیرگذاری فضای مجازی در زندگی افراد است.

تقوی یادآور شد: در زندگی‌های امروزی اتفاقات نو و جدیدی رخ می‌دهد که باید با هوشیاری و آمادگی با این مسائل روبه‌رو شویم.

• افزایش دانش فضای مجازی برای موفقیت در جنگ نرم فرهنگی

وی توضیح داد: لازم است دانش فضای مجازی خود را افزایش دهیم تا بتوانیم در مقابل جنگ نرمی که مستکبران به راه انداخته‌اند پیروز شویم.

نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی تأکید کرد: در هشت سال دفاع مقدس دشمنان نتوانستند کاری از پیش برند چراکه مردم با آگاهی و هوشیاری برای دفاع از آرمان‌ها و اهداف نظام و اسلام تلاش کردند و پیروز میدان شدند.

• تلاش دشمن برای خدشه‌دار کردن اعتقادات مردم ایران

 تقوی بابیان اینکه همه دشمنان سعی داشته‌اند انقلاب را متوقف کنند و انقلاب را خدشه‌دار کنند، گفت: دشمن همه تمرکز خود را بر روی خدشه‌دار کردن اعتقادات مردم گذاشته است و سعی دارد تفکرات تشیع انگلیسی و تسنن آمریکایی را در کشور ما برقرار کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جاسوسانی که اخیراً دستگیر شدند، اظهار کرد: طبق اظهارات دادستان کل کشور این افراد بر روی منابع طبیعی کشور برنامه‌ریزی کرده بودند و حتی آب شرب تهران و مناطق کویری کشور را مورد تحلیل و بررسی قرار دادند تا بتوانند به نقطه‌ضعف ما برسند چراکه با خشکسالی روبه‌رو هستیم.

• اهمیت اقتصاد کشاورزی در کشور

نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی در ادامه به اقتصاد کشاورزی اشاره کرد و یادآور شد: اقتصاد نفتی در اختیار سایر کشورها است و باید خریداری شود درحالی‌که اقتصاد کشاورزی در درون کشور ریشه دارد و می‌تواند تا سال‌های سال معیشت و زندگی افراد را تأمین کند.

تقوی اشاره کرد: اقتصاد نقش بسیار بالایی در حوزه سیاسی دارند و در حال حاضر شاهد هستیم که موضوع اقتصاد کشاورزی جنبه سیاسی پیداکرده است که جاسوسان نیز در این زمینه ورود کرده‌اند.

وی افزود: در شرایط حساسی قرار داریم که موجب شده مقام معظم رهبری برای وزارتخانه جهاد کشاورزی نماینده انتخاب کنند.

• تشکل‌های مردمی حوزه کشاورزی سراسر کشور شناسایی شوند

نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: همه تشکل‌های مردمی حوزه کشاورزی در مناطق سراسر کشور شناسایی شود و پس از انتخاب مسئولان این تشکل‌ها ارتباط مستقیم برقرار خواهیم کرد تا در سراسر کشور یک حرکت جدی را در پیش گیریم.

تقوی ادامه داد: موظف هستیم تا با حرام فروشی مقابله کنیم و بر روند تغذیه مردم دقت داشته باشیم که برای مثال می‌توان به ذبح شرعی اشاره کرد.

وی تأکید کرد: بسیاری از ژلاتین‌های موجود در کشور از خوک استفاده می‌شود و حرام است و باید با دقت و نظارت بر آن‌ها مشکل را برطرف کنیم.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول