اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

گزارش مالی فعالیت‌های تربیتی آموزش و پرورش اعلام شد

مشاور مالی و اداری معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش، گزارش مالی فعالیت‌های پرورشی و امور تربیتی در سال 96 را اعلام کرد.

گزارش مالی فعالیت‌های تربیتی آموزش و پرورش اعلام شد

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، محمد باقی‌زاده مشاور مالی و اداری معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش، اظهار داشت: اعتبار مصوب ردیف مربوط به فعالیت‌های پرورشی و امور تربیتی دانش‌آموزان در سال 96 معادل 173 میلیارد و 800 میلیون تومان است.

وی تصریح کرد: بر اساس ابلاغیه سازمان برنامه بودجه 171 میلیارد و 452 میلیون تومان در موافقتنامه شرح عملیات ردیف مورد نظر قرار گرفته است.

باقی‌زاده در ادامه افزود: تخصیص اعتبار 10 ماهه ردیف مورد نظر به میزان 48 میلیارد و 576 میلیون تومان معادل 28 درصد اعتبار ابلاغی اعلام شده و از محل تخصیص اعتبار اعلامی مبلغ 44 میلیارد و 500 میلیون تومان در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته است که حدود 4 میلیارد تومان تا کنون از سوی اداره کل خزانه تأمین اعتبار نشده است.

مشاور مالی و اداری معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه با تخصیص 28 درصدی اعلام شده، اجرای فعالیت‌های معاونت با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو شده است، اظهار امیدواری کرد در تخصیص اعتبار 2 ماهه پایانی سال با مساعدت سازمان برنامه و بودجه و همجنین اداره کل خزانه اعتبار مناسبی تخصیص داده شود تا این معاونت بتواند بخشی از مشکلات را مرتفع نماید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول