اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

قزوین

معاون اداره آموزش و پرورش آبیک خبر داد

راه‌یابی 9 فرهنگی و دانش‌آموز آبیکی به مرحله کشوری پرسش مهر

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک از راه‌یابی 9 فرهنگی و دانش‌آموز این شهرستان به مرحله کشوری پرسش مهر 18 رئیس‌جمهور خبر داد.

راه‌یابی  9 فرهنگی و دانش‌آموز آبیکی به مرحله کشوری پرسش مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، سعید کازانی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک ظهر امروز در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: مقرر شده بود بخشی از هزینه مسابقات فرهنگی، هنری و اقامه نماز از سوی شورای شهر و شهرداری آبیک پرداخت شود که در شورای شهر هم به تصویب رسید اما اعلام شد که بودجه ماده 16 و 17 به اتمام رسیده است.

وی افزود: در مسابقات پرسش مهر 18 رئیس‌جمهور 10 نفر از فرهنگیان شهرستان آبیک در استان قزوین حائز رتبه شدند که هفت نفر به مرحله کشوری دست یافته‌اند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک ادامه داد: در مسابقات پرسش مهر 18 رئیس‌ جمهور چهار نفر از دانش‌آموزان در استان قزوین رتبه برتر را کسب کرده‌ و از این تعداد، دو نفر به مرحله کشوری راه یافته‌اند.

کازانی اضافه کرد: لازم است در قالب جشنواره‌ای، از فرهنگیان و دانش‌آموزان رتبه‌آور در مسابقات مختلف تجلیل شود.

وی با اشاره به هشتم اسفند ماه هفته امور تربیتی و یادگار شهیدان رجایی و باهنر خاطرنشان کرد: برگزاری همایش منطقه‌ای، تقدیر از معاونان و مربیان پرورشی با حضور در مدارس، معرفی تعدادی از مربیان و معاونان پرورشی برای صدور تقدیرنامه استانی و وزارت آموزش و پرورش، دیدار با امام جمعه و تجدید میثاق با شهدا از برنامه‌هایی است که برای هفته امور تربیتی پیش‌بینی شده است.

این مسؤول ضمن مساعدت شورای شهر آبیک در تأمین هزینه بخشی از هدایای تقدیمی هفته امور تربیتی گفت: هرساله این امر از سوی شورای شهر صورت می‌گرفت که می‌طلبد امسال هم این مساعدت انجام شود.

انتهای پیام/77006/ 20/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول