اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

مجروحیت 30 مأمور ناجا در آشوب خیابان پاسداران تهران

در طی ناآرامی‌های شب گذشته خیابان پاسداران تا ساعت 4 بامداد متأسفانه ۳۰ نفر از مأموران نیروی انتظامی مصدوم و مجروح شدند؛ همچنین علاوه بر شهادت سه مأمور ناجا یک بسیجی با ضربات سلاح سرد و یک بسیجی دیگر توسط خودروی سمند اغتشاش‌گران به شهادت رسید.

مجروحیت 30 مأمور ناجا در آشوب خیابان پاسداران تهران

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، اغتشاش دراویش گنابادی در خیابان پاسداران تهران با پایان ضرب‌الاجل پلیس در ساعت 4 بامداد امروز به پایان رسید.

بر پایه این گزارش، پلیس بعد از این ضرب‌الاجل وارد عمل شد و 300 نفر از آشوبگران خیابان پاسداران و رانندگان خودروهای مرگ و عناصر و ضاربان اصلی شهادت سه مأمور ناجا و دو بسیجی را دستگیر کرد.

لازم به ذکر است که در اغتشاش دراویش گنابادی در پاسداران عصر روز گذشته سه تن از مأموران یگان امداد به واسطه زیر گرفته شدن با یک دستگاه اتوبوس که راننده آن از عناصر اصلی اغتشاشات بود به شهادت رسیدند؛ همچنین این فرقه خرافه‌پرست به این موارد بسنده نکرده و با خودروی سمند به سمت نیروهای نظامی حمله کرده که در این حادثه نیز یک بسیجی به شهادت رسید؛ همچنین یک بسیجی دیگر نیز با ضربات سلاح سرد شهید شد. 

لازم به ذکر است که تلاش مضاعف پلیس برای مذاکره با سردمداران این آشوب جواب نداد و پلیس بعد از پایان ضرب‌الاجل اعلام شده بیش از 300 نفر از آنها را دستگیر کرد؛ متأسفانه در حادثه آشوب دراویش گنابادی 30 نفر از مأموران ناجا نیز مجروح شدند؛ البته تعدادی از آشوب‌گران نیز مصدوم شدند. پاکسازی محل و خیابان‌های اطراف تا ساعت 04:30 بامداد انجام شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول