اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ذوب‌آهن قهرمان لیگ برتر فوتبال امید شد

حاج‌رسولیها: موفق شدیم پشتوانه خوبی را برای آینده ذوب‌آهن رقم بزنیم/ این قهرمانی را به کارگان و زحمت‌کشان ذوب‌آهن تقدیم می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال امید ذوب‌آهن گفت: ضمن قهرمانی که به دست آوردیم توانستیم استعداد‌ها و پشتوانه خوبی را برای آینده ذوب‌آهن رقم بزنیم.

حاج‌رسولیها: موفق شدیم پشتوانه خوبی را برای آینده ذوب‌آهن رقم بزنیم/ این قهرمانی را به کارگان و زحمت‌کشان ذوب‌آهن تقدیم می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتبال امید ذوب‌آهن از هفته بیست و یکم لیگ برتر امید میزبان مس رفسنجان بود و موفق شد با تک گل پویا اسدی به برتری برسد.

امید‌های ذوب‌آهن با این پیروزی و در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر امید 45 امتیازی شد و با 5 امتیاز اختلاف با تیم دوم جدول یعنی فولاد خوزستان به عنوان قهرمانی رسید.

سبز‌پوشان اصفهانی در 21 هفته از لیگ برتر فوتبال امید 13 برد کسب کردند، در 6 بازی به تساوی رسیدند و نتیجه دو بازی را واگذار کردند؛ شاگردان حسن حاج‌رسولیها 46 گل به ثمر رسانده‌اند و تنها 21 گل دریافت کرده‌اند و تفاضل گل مثبت 25 دارند.

در همین راستا حسن حاج‌رسولیها امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: هدف باشگاه در ابتدای کار این بود که به دنبال جذب استعداد‌ها باشیم و حتی اگر در بین 3 تیم برتر قرار نگیریم مشکلی نیست اما بتوانیم آینده تیم ذوب‌آهن را بسازیم؛ این کار را عملی کردیم و موفق شدیم یک هفته مانده به پایان لیگ امید قهرمان شویم.

وی افزود: 27 بازیکن در تیم ما بازی کردند و ضمن قهرمانی که به دست آوردیم توانستیم کلیه استعداد‌های خوب و پشتوانه خوب را برای آینده ذوب‌آهن رقم بزنیم؛ حدود 10 بازیکن ما در تیم بزرگسالان حضور دارند و به صورت متناوب با آن‌ها تمرین می‌کنند.

سرمربی تیم امید ذوب‌آهن با اشاره به شرایط ذوب‌آهن در اوایل فصل تصریح کرد: نیم‌فصل اول را با توجه به هماهنگ نبودن بازیکنان خوب پشت سر نگذاشتیم و در پایان هفته دوازدهم 9 امتیاز از خونه‌به‌خونه صدر‌نشین عقب بودیم؛ اما با زحماتی که کشیده شد، پشتیبانی باشگاه و تلاش بازیکنان در نیم‌فصل دوم خیلی خوب بازی کردیم و به جز یک باخت و یک تساوی سایر بازی‌ها را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و بعد از 16 سال تیم فوتبال امید ذوب‌آهن توانست قهرمان شود.

وی ادامه داد: بازیکنانی داریم که در سال‌های آینده بهترین بازیکنان ذوب‌آهن شوند و به تیم ملی نیز کمک کنند؛ احساس می‌کنم در تیم‌های امید استعداد موج می‌زند اما باید مربیان کار‌کشته این بازیکنان را آموزش دهند و آن‌ها را با مسائل فرهنگی، شخصیتی و حرفه‌ای آشنا کنند؛ در این صورت تا 50 سال آینده مشکلی از نظر بازیکن در تیم ملی نخواهیم داشت و آینده فوتبال ایران درخشان خواهد بود، این بازیکنان باید دیده شوند و چقدر خوب است برنامه‌ای تخصصی برای تیم‌های پایه ساخته شود.

حاج‌رسولیها در پایان یادآور شد: این قهرمانی را به کارگران و زحمت‌کشان ذوب‌آهن و همه افرادی که تلاش کردند، تبریک می‌گویم و امیدوارم بازیکنان از طرف باشگاه بیشتر مورد حمایت و توجه قرار بگیرند.

انتهای پیام/چ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول