اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اصفهان

فرماندار اصفهان خبر داد

پیگیری برای پرداخت خسارت به کشاورزان اصفهانی

فرماندار اصفهان از پیگیری برای پرداخت خسارت به کشاورزان اصفهانی خبر داد.

پیگیری برای پرداخت خسارت به کشاورزان اصفهانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، احمد رضوانی صبح امروز در کارگروه اشتغال شهرستان اصفهان اظهار کرد: درخصوص کارورزی باید یک سهمیه‌بندی میان دستگاه‌ها انجام شود تا هر دستگاه نسبت به تحقق سهمیه خود تلاش کند و با توجه به وضع نامناسب شرق اصفهان که هر روز با تراکتورهای خود تجمع می‌کنند نیاز است تا دستگاه‌ها تلاش جدی‌تری داشته باشند تا این مشکلات حل شود.

وی با اشاره به موفقیت‌ها در مشاغل خانگی، افزود: در خصوص طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی نیز باید تخصیص اعتبار صورت گیرد تا مشکلات آن‌ها حل شود، دستگاه‌هایی که امروز نیز حضور نداشتند باید دلیل عدم حضور خود را اعلام کنند، امروز در یک شرایط خاص هستیم.

فرماندار اصفهان با بیان این که آبی نیست که به کشاورزان داده شود، خاطرنشان کرد: زندگی مردم شرق اصفهان از طریق کشاورزی می‌گذرد و زمانی که آب نیست به آن‌ها بدهیم در پی آن هستیم تا خسارات را به کشاورزان پرداخت کنیم و با پیگیری‌های استاندار اصفهان، مجوز لازم برای پرداخت خسارت به کشاورزان اصفهان، اخذ شده است.

وی در پایان اذعان داشت: با وجود همه مشکلاتی که بانک‌ها دارند اما از آن‌ها می‌خواهیم که پیامک‌ها نسبت به تأخیر در پرداخت اقساط وام را انجام ندهند تا مشکلات نیز برای ما به وجود نیاید و با آرامش بتوانیم مسائل را به پیش ببریم.

انتهای پیام/63087/ی20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول