اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

همدان

مسوول طرح خادمیاران رضوی در ملایر خبر داد

ویزیت یک‌هزار بیمار از محل طرح خادمیاران رضوی در ملایر

مسوول طرح خادمیاران رضوی ملایر از ویزیت بیش از یک‌هزار بیمار در روستاهای ملایر از محل طرح خادمیاران رضوی خبر داد.

ویزیت یک‌هزار بیمار از محل طرح خادمیاران رضوی در ملایر

حجت‌الاسلام احسان ترکاشوند در گفت‌وگو با خبرنگار  فارس در ملایر با اشاره به اجرای طرح «خادمیاران رضوی» برای نخستین بار از سوی آستان قدس رضوی اظهار کرد: این طرح با هدف خدمت‌رسانی به مردم در بخش‌های فرهنگی، عمرانی، درمانی، اردوهای زیارتی، اشتغالزایی و... در حال انجام است.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح از مهرماه امسال در بخش درمانی کلید خورد گفت: در این زمینه تاکنون یک‌هزار بیمار در روستاهای مختلف شهرستان ملایر به صورت رایگان در بخش‌های عمومی، دندانپزشکی داخلی و... ویزیت شده و دارو دریافت کردند.

مسوول طرح خادمیاران رضوی در ملایر با بیان اینکه این طرح علاوه بر بخش درمانی در بخش‌ عمرانی و آموزشی اجرا شده است، تصریح کرد: آبرسانی به روستای سنگ سفید شامل تامین هزینه اشتراک کنتور 10 نفر با 2.5 میلیارد تومان، ساخت و تعمیرات مسکن در روستای ملیان برای محرومان با همت گروه‌های جهادی و بخشی از آن با تامین اعتبار از محل این طرح، برگزاری کلاس‌های آموزشی ـ فرهنگی در روستاها با همت گروه‌های جهادی و... از دیگر اقدامات بوده است.

وی از تشکیل هشت کانون فرهنگی در روستاهای ملایر توسط این طرح خبر داد و افزود: این کانون‌های فرهنگی تا پایان امسال افتتاح می‌شوند.

ترکاشوند با بیان اینکه اجرای برنامه‌های دیگری از سوی آستان قدس رضوی در مناطق محروم شهرستان و مناطق حاشیه‌ای شهر در دستور کار قرار دارد، گفت: هدف اصلی این طرح رفع محرومیت در تمام مناطق شهرستان است.

وی با بیان اینکه این طرح در بخش‌های اشتغالزایی و اعطای تسهیلات به جوانان در آینده ادامه دارد، خاطرنشان کرد: مقدمات اولیه برای دریافت تسهیلات برای تعدادی از جوانان از محل اجرای این طرح در شهرستان مهیا شده است.

انتهای پیام/89013/ 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول