اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هرمزگان

با همت شبکه طلایه‌داران جهاد

نخستین هم‌اندیشی گروه‌های جهادی هرمزگان برگزار شد

نخستین نشست هم‌اندیشی مدیران و مسؤولان گروه‌های جهادی خودجوش و مردمی هرمزگان با همت شبکه طلایه‌داران جهاد استان برگزار شد.

نخستین هم‌اندیشی گروه‌های جهادی هرمزگان برگزار شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مدیران و مسؤولان گروه‌های جهادی خودجوش مردمی، بعد‌از ظهر امروز در سالن جهادکشاورزی بندرعباس با هدف برنامه‌ریزی و جمع‌آوری مطالبات و خواسته‌های مردم و ساکنان روستاها در راستای ارائه خدمت، با الگو‌گیری از طرح ملی باشگاه کشاورزان جوان برگزار شد.

علی عارف‌محمدی مدیر شبکه طلایه‌داران جهاد هرمزگان در این نشست با اشاره به گذشت بیش از 39 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی اظهار داشت: در این مقطع زمانی توقعی که از مدیران ارشد و مجریان دولت در استان‌های کشور وجود دارد توجه ویژه به نیازهای اصلی و مطالبات اقشار مختلف به ویژه روستائیان و محرومان کشور است.

وی در ادامه افزود: محرومیت‌زدایی بایستی با مطالعه شکل بگیرد و هیچ کس جز مردم، نمی‌توانند برای این مهم، طرح و برنامه ارائه دهند. 

مدیر شبکه طلایه‌اران جهاد هرمزگان با تاکید بر ضرورت شکل‌گیری باشگاه کشاورزان جوان در هر روستا بیان داشت: تشکیل این باشگاه به عنوان یک گروه و سازمان مردم نهاد می‌تواند به عنوان یک نخ تسبیح عمل کرده و تمام خدمات و امکانات موجود را کنار یکدیگر برای رفاه و امنیت در روستاها ایجاد کند.

 محمدی تصریح کرد: در طول سنوات گذشته ایرادی که در حوزه خدمات‌رسانی روستاهای ما وجود داشته این بوده که ما برای روستائیان تصمیم گرفته‌ایم  و از نظرات و پیشنهادات مردم بهره نبرده‌ایم.

وی ادامه داد: زمانی کیفیت و میزان رضایت مردم در روستاها افزایش خواهد یافت که مردم به عنوان صاحب‌نظران در مناطق ارائه خدمت، مورد توجه قرار گیرند و اقدامات و خدمات را با مشورت با آنان عملیاتی کنیم.

انتهای پیام/ر/88031/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول