اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اصفهان

رئیس اداره ورزش و جوانان فلاورجان:

هدف جشنواره فرهنگی و ورزشی ورود خانواده‌ها به امر ورزش است

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان گفت: هدف از برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی در تمامی نقاط شهرستان ورود خانواده‌ها به امر مهم ورزش است.

هدف جشنواره فرهنگی و ورزشی ورود خانواده‌ها به امر ورزش است

رحمان رئیسی در حاشیه برگزاری جشنواره غذاهای سالم و باز‌ی‌های بومی و محلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فلاورجان اظهار کرد: امروز شاهد برگزاری اولین جشنواره بازی‌های بومی و محلی به همراه پخت غذاهای سالم و ارگانیک در شهرستان فلاورجان بودیم که این رویداد به میزبانی خوب شهر پیربکران و استقبال خوب علاقه‌مندان و به خصوص خانواده‌ها مواجه شده بود.

وی هدف از برگزاری چنین جشنواره‌هایی در تمامی نقاط شهرستان را ورود خانواده‌ها به امر مهم ورزش دانست و افزود: اگر روستاها و شهرهای کوچک شهرستان نیز با حمایت شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و اعضای شورای شهر و روستا در این اتفاق بزرگ سهیم باشند قطعاً شاهد رونق ورزش در سطوح مختلف نیز خواهیم بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان ادامه داد: همان‌طور که در برگزاری چنین جشنواره‌ای سازمان‌های مردم نهاد نیز همکاری مستمری داشتند، این مطلب را ثابت کرد که این اگر ورزش را به جوانان واگذار کنیم به خوبی از عهده اداره آن برخواهند آمد.

وی بیان داشت: برای اولین بار در شهرستان فلاورجان بازی‌های بومی و محلی به همراه جشنواره غذاهای سالم برگزار شد که در آن خانواده‌ها به صورت مشارکتی در مسابقات شرکت می‌کردند و این خود باعث نشاط گسترده‌ای در بین متسابقین شده بود.

رئیسی در پایان خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در آینده نزدیک در تمامی بخش‌های شهرستان این جشنواره برگزار خواهد شد که امید است پیش زمینه خوبی برای برگزاری بزرگ‌ترین المپیاد ورزشی همگانی که به طور هم زمان در تمامی شهرها و بخش‌های شهرستان انجام خواهد گرفت را فراهم سازد چراکه هر چه ورزش روستایی را پربارتر کنیم به طور قطع در جوامع شهری نیز نتیجه آن احساس خواهد شد.

به گزارش فارس، اولین جشنواره فرهنگی و ورزشی شهرستان فلاورجان به میزبانی شهر پیربکران تحت عنوان جشنواره غذاهای سالم و باز‌ی‌های بومی و محلی عصر امروز در ورزشگاه تختی شهر پیربکران برگزار و با معرفی افراد برگزیده به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/63097/ر30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول