اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تهران

فرماندار قرچک:

نقش بی‌بدیل مهندسان در زندگی مدرن امروز پوشیده نیست

فرماندار شهرستان قرچک گفت: نقش بی‌بدیل مهندسان در زندگی مدرن امروز بر کسی پوشیده نیست.

نقش بی‌بدیل مهندسان در زندگی مدرن امروز پوشیده نیست

مسعود مرسل‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری فارس استان تهران اظهار داشت: پنجم اسفندماه، سالروز تولد خواجه‌نصیرالدین طوسی یکی از بزرگ‌ترین چهره‌های علمی جهان اسلام که به نام روز مهندس در تقویم ملی ایران آمده است که این روز یادآور خلاقیت‌ها، نوآوری، خودباوری‌های مهندسان این سرزمین است.

وی اظهار داشت: با توجه به دستاوردهای فراوان این دانشمند بزرگ ایرانی، انتخاب این روز به یاد وی، انتخاب به‌جایی است.

فرماندار شهرستان قرچک افزود: با اینکه بیش از هفت قرن از درگذشت خواجه‌نصرالدین طوسی می‌گذرد اما هنوز هم بسیاری از دستاوردهای علمی و آرای این دانشمند ایرانی قابل‌استفاده و استناد است.

مرسل‌پور تصریح کرد: بی‌شک نقش بی‌بدیل مهندسان در زندگی مدرن امروز بر کسی پوشیده نیست و به قولی، برای مهندسان بن‌بستی وجود ندارد، آنان یا راهی خواهند یافت، یا راهی خواهند ساخت؛ ازاین‌رو، پنجم اسفندماه روز ملی مهندس را به جامعه مهندسی شهرستان قرچک تبریک عرض کرده و امیدوارم در سایه همت والای مهندسان این شهرستان بیش از بیش شاهد رشد و تعالی معماری اصیل اسلامی ایرانی همگام با معماری نوین و سبز جهانی باشیم.

وی گفت: نقش مهندسان در دوران دفاع مقدس هم و ارزشمند بود مهندسان در دوران هشت سال دفاع مقدس هم با رشادت‌های خود سعی بر مهندسی جنگ داشتند که توانستیم بر دشمن بعثی عراق پیروز شویم.

انتهای پیام/67037/10/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول