اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس خبر داد

برگزاری مسابقات طناب‌کشی در محلات آسیب‌پذیر گنبدکاووس

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس با اشاره به نقش ورزش در ایجاد نشاط و پویایی در جامعه، گفت: مسابقات طناب‌کشی در محلات آسیب‌پذیر گنبدکاووس برگزار شده است.

برگزاری مسابقات طناب‌کشی در محلات آسیب‌پذیر گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، محمد رحیمیان صبح امروز در جمع مدیران و مسوولان شهرستان گنبدکاووس در سالن جلسات فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اهمیت و نقش مهم ورزش در توسعه و نشاط روستاها و محلات آسیب‌پذیر، اظهار کرد: بنده و همکارانم در این اداره آماده‌ایم در حد توان و بضاعت خود با تمام همت و  تلاش در مسیر کمک به مردم محروم این مناطق قدم‌های بزرگی را برداریم.

وی با بیان اینکه بنده مدت بسیار کمی است که مسوولیت ورزش را در شهرستان گنبدکاووس برعهده گرفته‌ام، افزود: بخشی از انتظارات و ابلاغ‌های صورت گرفته در حوزه برگزاری برنامه‌های ورزش محور در محلات آسیب‌پذیر و هدف طرح «شهید شوشتری» در زمان مدیریت بنده نبوده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در سال 96 بر اساس دستورات و ابلاغیه دبیرانه ستاد طرح شهید شوشتری گنبدکاووس هفت برنامه برای اجرا به اداره ورزش و جوانان ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: زمان اجرای 6 برنامه در زمان مدیریت بنده نبوده است و متاسفانه هیچکدام نیز اجرایی نشده است.

رحیمیان از برگزاری مسابقات ورزشی در رشته طناب‌کشی در محلات آسیب‌پذیر شهرستان گنبدکاووس توسط اداره ورزش و جوانان این شهرستان در هفته‌های اخیر خبر داد و گفت: بنده از زمان تصدی مدیریت مجموعه ورزش شهرستان گنبدکاووس با تمام قوا برای اجرای برنامه‌های مفید، مفرح و با نشاط در این محلات تلاش خواهم کرد.

انتهای پیام/20/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول