اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

فرمانده سپاه استان سمنان:

مسؤولان فرهنگی کشور رشادت‌های سردار شاطری را در کتب درسی بگنجانند

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: مسؤولان فرهنگی کشور امروز باید رشادت‌های سردار شهید حاج حسن شاطری را در کتب درسی بگنجانند.

مسؤولان فرهنگی کشور رشادت‌های سردار شاطری را در کتب درسی بگنجانند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، پنجمین سالگرد سردار شهید مهندس حسن شاطری امشب با حضور قشرهای مختلف مردم، روحانیان، مسؤولان و خانواده‌های معظم شهدا در مسجد الزهرا (س) سمنان برگزار شد.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این مراسم که نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان نیز در آن حضور داشت، در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم به‌ویژه سردار شهید شاطری، به جایگاه شخصیتی شهید شاطری اشاره کرد و گفت: این شهید بزرگ‌و‌ار با نام مستعار «حسام خوشنویس» در دوران دفاع مقدس در سنگر استادی دانشگاه در لبنان فعالیت داشت؛ اسمی که بیشتر در ایران و لبنان به این نام مستعار می‌شناسند و او امروز افتخار ایران، لبنان و سمنان است.

سردار حسن حسن‌زاده گفت: شهید شاطری در دوران جنگ ۳۳ روزه لبنان نقش مؤثری داشت و موفق شد با ساخت مسجد، ساختمان و بوستان بزرگی به نام ایران در نزدیکی مرز رژیم صهیونیستی اقدامات قابل توجهی انجام دهد.

وی گفت: اقدامات سردار شهید شاطری در دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی و دفاع از ارزش‌های اسلامی و صدور ارزش‌های انقلاب باعث شد تا به‌عنوان سردار شهید جهان اسلام شناخته شود.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه برخی‌ها قصد دارند با برنامه‌های کذایی این ارزش‌ها را کم‌رنگ کنند، گفت: جا دارد که مسؤولان فرهنگی کشور مقام و منزلت این‌گونه شهدا را در کتب درسی بگنجانند.

انتهای پیام/2568/20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول