اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قاضی‌پور:

مجلس اموال نامشروع مسؤولان را به خزانه باز گرداند/ باید منبع اموال و دارایی‌شان مشخص شود

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: نمایندگان مجلس باید برای موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی طرح نوشته و اموال نامشروع مسؤولان را به خزانه مملکت باز گرداند.

مجلس اموال نامشروع مسؤولان را به خزانه باز گرداند/ باید منبع اموال و دارایی‌شان مشخص شود

نادر قاضی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به موضوع طرح مبارزه با مفاسد اقتصادی برخی مسؤولان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در اصل 49 قانون اساسی آمده است، دولت موظف است ثروت‌های ناشی از ربا، غصب، رشوه، اختلاس و سرقت، قمار و موارد غیرمشروع‌ را از مسؤولان گرفته و به صاحبان حق بازگرداند و در صورت معلوم نبودن به بیت‌المال باز پس دهد.

وی تصریح کرد: بنابراین اصل 49 قانون اساسی در موضوع «از کجا آوردی؟» است و اگر این قانون اجرا شود بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس افزود: متاسفانه برخی مسؤولان پیش از قبول مسؤولیت، اموال چندانی نداشته اما پس از مسؤولیت، به مال و اموال بسیاری دست یافته‌اند بنابراین مسؤولان باید بگویند که اموال و دارایی‌های خود را از کجا آورده‌اند.

قاضی‌پور بیان کرد: هم‌اکنون با توجه به اینکه قانون اساسی توسط دولت اجرا نشده است، نمایندگان مجلس باید برای این موضوع طرح نوشته و اموال نامشروع مسؤولان را به خزانه مملکت بازگردانند.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول