اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

رقابت پرچمداران موبایل بر سر ایموجی‌های واقعیت افزوده

گوشی گلکسی اس 9 سامسونگ ویژگی های زیادی دارد و سامسونگ مدعی است آن را برای ارتباطات دنیای امروز تولید کرده است.

رقابت پرچمداران موبایل بر سر ایموجی‌های واقعیت افزوده

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از ورج، یکی از قابلیت های جالب گوشی یادشده شکلک های واقعیت افزوده یا AR Emoji این گوشی است که قابلیت برقراری ارتباط و واکنش نشان دادن با هر کسی که با آن تعامل کند را دارد.

AR Emoji واکنشی به شکلک های متحرک یا Animoji های جدید گوشی آیفون ایکس محسوب می شود که در آنها از فناوری اسکن کردن چهره برای تبدیل حرکات صورت به شکلک های متحرک استفاده می شود و از این طریق می توان برای ارسال پیام هم تصاویر انیمیشن ارسال کرد.

گلکسی اس 9 برای طراحی تصاویر ایموجی خود به طور کامل از عکس های عادی که از طریق دوربین سلفی گوشی تهیه شده و نه حسگرهای سه بعدی تلفن همراه استفاده می کند. نتیجه این کار شکل گیری ایموجی هایی جذاب است که به کاربران به خوبی واکنش نشان می دهند.

برای تهیه ایموجی های واقعیت افزوده تنها کافیست با استفاده دوربین سلفی گلکسی اس 9 تصویری از خود تهیه کنید. ایموجی سه بعدی طراحی شده دقیقا حالت شما را در عکس یادشده تقلید می کند و مدلسازی سه بعدی بقیه بخش های آن از جمله مدل مو، لباس ها و غیره بر همین اساس صورت می گیرد.

کلیپ های تهیه شده به این شیوه در قالب فایل های گیف، پی ان جی و غیره قابل ارسال هستند که به اشتراک گذاری آنها را تسهیل می کند.

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول