اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

یزد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد:

لازمه رشد اقتصادی تمرکز بر تکمیل زنجیره تولید و اشتغال است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد با تأکید بر فعال‌سازی و باور ظرفیت عظیم بخش خصوصی بیان کرد: لازمه رشد اقتصادی تمرکز بر تکمیل زنجیره تولید، اشتغال و ثروت آفرینی است.

لازمه رشد اقتصادی تمرکز بر تکمیل زنجیره تولید و اشتغال است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، علی زینی وند در نشست کانون کارآفرینی استان یزد گفت: مزیت استان در نیروی انسانی و ایده‌های مؤثر است که امیدواریم بتوانیم باهم افزایی و تسهیل گری، این ظرفیت را به مرحله بهره‌برداری برسانیم و به شغل و رفاه برای مردم درروند توسعه کشور تبدیل کنیم.

وی ضمن ابراز خرسندی از فعالیت تشکل کارآفرینی در استان افزود: نفس حضور تشکل‌های تخصصی در عرصه‌های مختلف خود یک‌قدم و حرکت روبه‌جلو در دنیاست و اقداماتی که تشکلی تصمیم‌گیری شوند نسبت به فعالیت‌های پراکنده موفقیت بیشتری دارد.

وی اظهار کرد: در تجارت بین‌الملل و اقتصاد دنیا اتفاقاتی افتاده که به ما این پیام را منعکس می‌کند که دیگر بدون دانش، بررسی و فکر نمی‌توان کاری را پیش برد و به نتیجه قابل‌قبول دست‌یافت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد ادامه داد: با توجه به شرایط عصر حاضر ما نیز ناگزیر به سمت ادغام در اقتصاد جهانی پیش خواهیم رفت و از سوی دیگر اقتصاد مقاومتی نیز به ما کمک می‌کند که تکانه‌های اقتصادی از خارج کشور را مدیریت کنیم و آسیب‌های آن را به حداقل برسانیم.

زینی وند بیان کرد: در کشور اتفاقاتی افتاده که نشان می‌دهد شرایط ما روبه‌پیشرفت است، پس با توجه به فهم عمومی به وجود آمده باید برای این رویکردهای نو زمینه‌سازی، ساختاربندی و همراهی کنیم که اثرات مثبت آن تقویت منافع مردم و کشور را به همراه داشته باشد

وی با اشاره به اهمیت گفتمان و نگاه اجرایی کلان کشور درروند توسعه خاطرنشان کرد: در دولت تدبیر و امید دیدگاه‌های علمی و ارزشمندی وجود دارد که در برنامه‌ها و اقدامات صورت گرفته به‌خوبی مشخص است و امروز ما می‌دانیم در دنیا چه اتفاقاتی افتاده و باید به کدام سمت حرکت کنیم.

معاون استاندار یزد گفت: کشور به یک عقلانیت در حوزه توسعه رسیده است و امیدواریم این روند رو به رشد باشد تا روند آگاهی اجتماعی و فشار دانش بر نادانسته‌ها، کشور را به سمت راه درست رهنمون سازد.

زینی وند اظهار داشت: ظرفیت عظیم بخش خصوصی باید در کشور بسیار پررنگ و موردتوجه در تمام برنامه‌ها باشد زیرا برنامه ما چالاک سازی و فاصله گرفتن از حجم سنگین نیروی انسانی واردشده به بدنه اجرایی دولت در دوره‌های قبل است.

 وی اتفاق خوب دیگر در کشور را رشد اقتصاد دانش‌بنیان دانست و افزود: خوشبختانه با توجه به جایگاه علمی و نیروی انسانی مناسب پویایی و اثرگذاری دانش‌بنیان و فن بازارها را در نمونه‌های موفق برای استان یزد شاهد هستیم.

زینی وند بیان کرد: در کشورهایی که در عرصه اقتصادی متحول شده‌اند اولین مطالعه را بر موضوعات آینده تولید، کالا و یک شغل متمرکز می‌کند و ما نیز باید در کنار فعالیت‌های کلان اقتصادی، توسعه مشاغل خرد و تکمیل زنجیره تولید به‌ویژه بازارشناسی را موردتوجه قرار دهیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در پایان گفت: باید از ایده‌های خوب در استان حمایت کنیم و با تسهیل گری و پیشنهاد زمینه‌های شغلی مناسب از صنایعی که آینده خوبی درروند تبدیل ایده به ثروت دارند حمایت کرده و انرژی موجود را بی‌نتیجه صرف نکنیم.

انتهای پیام/3404

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول