اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

طرفی در گفت‌وگو با فارس:

احتمالا احمدی‌نژاد از لحاظ سلامت عقلانی مشکل پیدا کرده است

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گفت: احتمالا احمدی‌نژاد از لحاظ سلامت عقلانی مشکل پیدا کرده است زیرا اظهارات وی با عملکردش کامل در تعارض است.

احتمالا احمدی‌نژاد از لحاظ سلامت عقلانی مشکل پیدا کرده است

مهدی طرفی عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس درباره نامه اخیر احمدی نژاد رئیس‌جمهور سابق به مقام معظم رهبری اظهار داشت: متاسفانه موردی که اخیرا به کرات دیده می‌شود این است که چهره‌های سیاسی سوخته و سلبریتی‌ها سعی می‌کنند چهره اپوزیسیون به خود بگیرند و با سردادن شعارهای ساختار شکنانه خود را در رسانه‌‎ها مطرح کنند.

وی افزود: کارنامه این افراد مشخص است، بسیاری از این افراد نزدیک به ده سال در سمت‌های اجرایی رده‌های بالای کشور حضور داشتند و حال مسائلی را مطرح می‌کنند که خود متهم اصلی آنها هستند و ما باید در صحت اظهارات آن‌ها و اطرافیانشان بیشتر دقت کنیم.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی تصریح کرد: متاسفانه امثال احمدی‌نژاد یا برخی سلبریتی‌ها برای مطرح کردن خود و اینکه غربی‌ها به آن‌ها لبخند بزنند فضایی را ایجاد می‌کنند که با نظام زاویه پیدا کنند و حرف‌هایی می‌زنند که رسانه‌های پیاده‌نظام جریان‌های ضدنظام اظهارات آن‌ها را بازتاب دهند.

طرفی خاطرنشان کرد: اقدام‌های اخیر رئیس‌جمهور دولت نهم و دهم حاصلی جز منفور شدن بیشتر وی در بین مردم ندارد زیرا غالب آرای وی در انتخابات 84 و 88 به جریان انقلابی اختصاص داشت و به غیر از اینکه اسم ایشان در خط رسانه‌ها مطرح شود حاصلی نخواهد داشت.

این فعال دانشجویی درباره اظهارات احمدی‌نژاد در مورد شورای نگهبان گفت: مطرح کردن چنین موضوعاتی از سوی وی از دو حالت خارج نیست، یا از حضور در انتخابات گذشته پشیمان شده که در این صورت وی باید به صورت رسمی اعلام کند من از حضور در انتخابات ریاست جمهوری و قبل آن، انتخابات مجلس پشیمانم و یا مورد دوم اینکه احتمالا از لحاظ سلامت عقلانی مشکل پیدا کرده است زیرا با عملکرد وی کامل در تعارض است.

وی گفت: احمدی‌نژاد خود نیز از همین روش به ریاست‌جمهوری رسید و در نظامی به قدرت رسید که مبتنی‌بر رای مردم است و وقتی وی شورای نگهبان و دیگر نهاد‌های حکومت که اصل و پایه نظام محسوب ‌می‌شود را زیر سوال می‌برد نشان می‌دهد از این دو فرضیه مذکور خارج نیست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول