اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اصفهان

مربی تیم ملی کبدی خبر داد

قهرمانی تیم ملی کبدی در جام فجر با دو بازیکن و یک مربی اصفهانی

مربی تیم ملی کبدی گفت: تیم ملی کبدی با حضور دو بازیکن و یک مربی اصفهانی در تورنمنت بین‌المللی جام فجر به مقام قهرمانی رسید.

قهرمانی تیم ملی کبدی در جام فجر با دو بازیکن و یک مربی اصفهانی

رضا کمالی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: دومین دوره مسابقات بین‌المللی کبدی جام فجر در منطقه آزاد اروند با حضور 6 تیم از کشورهای ایران، عراق، آذربایجان و گرجستان برگزار شد.

وی افزود: بر اساس گروه‌بندی، جوانان اروند، تیم ملی ایران و گرجستان در گروه اول و شهرداری خرمشهر، عراق و آذربایجان در گروه دوم با یکدیگر رقابت کردند.

مربی تیم ملی کبدی به نتایج تیم ایران در این رقابت‌ها اشاره کرد و گفت: تیم ایران در دیدار افتتاحیه، مقابل گرجستان پیروزی قاطعی را کسب کرد، در دومین دیدار نیز برابر تیم جوانان اروند به برد دست پیدا کرد.

وی ادامه داد: تیم ایران با غلبه بر تیم شهرداری خرمشهر راهی دیدار فینال شد و در دیدار نهایی نیز با نتیجه قاطعی از سد عراق گذشت و جام قهرمانی را بالای سر برد، عراق دوم شد و تیم‌های شهرداری خرمشهر و جوانان اروند هم به مقام سوم مشترک دست یافتند.

کمالی‌مقدم با اشاره به حضور سه اصفهانی در ترکیب تیم ملی، یادآور شد: مجید مؤمنی و سیدمهدی حسینی به‌ عنوان بازیکن و بنده نیز به‌ عنوان مربی، این تیم را همراهی می‌کردیم.

انتهای پیام/63077/ح10/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول