اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان غربی

مسئول گروه‌های آموزشی ابتدایی آموزش ‌و پرورش خوی:

جشنواره جابربن حیان در خوی آغاز شد

مسئول گروه‌های آموزشی ابتدایی آموزش ‌و پرورش خوی گفت: جشنواره جابربن حیان دانش آموزان مقطع ابتدایی به مدت چهار روز در خوی آغاز شد.

جشنواره جابربن حیان در خوی آغاز شد

مرتضی بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به برگزاری جشنواره جابربن حیان دانش آموزان مقطع ابتدایی به مدت چهار روز در خوی اظهار کرد: موضوعات این جشنواره، تحقیق، جمع‌آوری و طبقه‌بندی و طراحی و ساخت و آزمایش است.

وی بیان کرد: هدف این جشنواره ایجاد رقابت و پیشرفت علمی بین دانش آموزان مقطع ابتدایی است و نظام آموزش‌ و پرورش از طریق نهادینه کردن تحقیق و پژوهش و نیز تقویت حس کنجکاوی و اشتیاق به تحصیل در دانش آموزان دوره ابتدایی و پرورش قدرت تفکر، این طرح علمی با نام جابر بن حیان را به اجرا گذاشته‌ است.

مسئول گروه‌های آموزشی ابتدایی آموزش ‌و پرورش خوی تصریح کرد: دانش آموزان با علاقه‌مندی و انگیزه بالا به جمع‌آوری اطلاعات می‌پردازند و باید این‌گونه دانش آموزان را با توجه به ابداعات، ابتکارات و اختراعات پرورش و تشویق و برای رشد آن‌ها سرمایه‌گذاری کرد تا بتوان نسل‌های آینده پرباری را پرورش داد.

وی بیان کرد: از دیروز آثار دانش آموزان توسط داوران مجرب و کارشناس بررسی شده و پروژه‌های علمی و پژوهشی دانش آموزان پس از بررسی و داوری به مراحل بعدی راه پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/2030/1/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول