اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون میراث فرهنگی استان اصفهان تشریح کرد

ماجرای رطوبت مسجد امام اصفهان

معاون میراث فرهنگی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: رطوبت مسجد امام از مدت‌ها قبل در میدان امام دیده می‌شد که امروزه تا حدود 80 درصد تحت کنترل است.

ماجرای رطوبت مسجد امام اصفهان

ناصر طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در رابطه با رطوبت مسجد امام اظهار کرد: رطوبت مسجد امام از مدت‌ها قبل در میدان امام دیده می‌شد، مدتی هم بر روی آن کار شد و کف گذر را با همکاری سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری تا 80 سانتی‌متر خاک‌برداری کردیم.

وی افزود: پس از کاهش ارتفاع گذر کف‌سازی انجام شد و شیب گذر را به سمت مخالف مسجد شیب‌بندی کردیم و این اقدامات مؤثر بود؛ شرایط رطوبتی تفاوتی با حدود 10 سال گذشته نکرده است و این رطوبت قبلاً هم وجود داشته است.

معاون میراث فرهنگی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: دلیل مشخصی برای این رطوبت مشخص نیست، تصور می‌کردیم که با توجه به بالا آمدن کف گذر این رطوبت به وجود می‌آید که دیدیم با کاهش ارتفاع گذر کاهش پیدا کرد.

وی عنوان کرد: یکی دیگر از دلایلی که احتمال داده می‌شد این بود که به خاطر فاضلاب این اتفاق می‌افتد و درخواست نوسازی شبکه فاضلاب را دادیم که طبق بررسی اداره آب و فاضلاب از طرف این اداره مطرح شد مشکل آب و فاضلاب برای مسجد وجود ندارد.

طاهری در پایان بیان داشت: تا حدود 80 درصد مسأله تحت کنترل است و رطوبت به شکلی نیست که مشکل خاصی برای مسجد به وجود آورد.

انتهای پیام/چ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول