اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر همایش ملی«هزاره باباطاهر»:

تعداد مقالات آماده ارائه در همایش به 8 مقاله کاهش یافت/ 83 مقاله برگزیده شد

دبیر همایش ملی «هزاره باباطاهر» با بیان اینکه از 145 مقاله ارسالی، 83 مقاله برگزیده شد، گفت: به دلیل یک روزه شدن همایش تعداد مقالات آماده ارائه به 8 مقاله کاهش پیدا کرد.

تعداد مقالات آماده ارائه در همایش به 8 مقاله کاهش یافت/ 83 مقاله برگزیده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مهدی شریفیان ظهر امروز در همایش ملی «هزاره باباطاهر» با بیان اینکه ابلاغ دبیری برای من بسیار دیر اتفاق افتاد، اظهار کرد: به همت مقام عالی وزارت علوم، دکتر غلامی که اهتمام ویژه به برگزاری این همایش‌ها دارد، از اواخر شهریور ماه برنامه‌ریزی برای برگزاری همایش ملی«هزاره باباطاهر» آغاز شد.

وی با بیان اینکه گرچه هماهنگی‌ها برای برگزاری همایش باباطاهر دیر انجام شد اما سایت همایش زود به بهره‌برداری رسید، افزود: خوشبختانه پوستر به موقع چاپ و فراخوان در زمینه‌های متفاوت انجام شد.

دبیر همایش ملی «هزاره باباطاهر» با اشاره به اینکه از اواخر مهر ماه مقالاتی در زمینه‌های مختلف دریافت کردیم و حتی برخی مقالات در مورد موضوعات دیگر پیش‌بینی نشده در همایش بود، گفت: اواخر بهمن ماه مقالات زیادی ارسال شد اما فرصت برای داوری نبود.

وی با بیان اینکه از 145 مقاله ارسالی به دبیرخانه همایش ملی «هزاره باباطاهر»، 83 مقاله برگزیده شد، تصریح کرد: چکیده مقالات در کتابی به چاپ رسیده است.

شریفیان یادآور شد: مقرر بود که همایش ملی «هزاره باباطاهر» دو روزه برگزار و 20 مقاله در این دو روز ارائه شود، اما به دلیل یک روزه شدن همایش تعداد مقالات آماده ارائه به 8 مقاله کاهش پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم در پایان امروز بتوانیم مراسم اختتامیه همایش را به خوبی برگزار کنیم، خاطرنشان کرد: امیدوارم که همدان به عنوان «پایتخت تاریخ و تمدن» با برگزاری بزرگداشت برای مفاخر و بزرگان شهرش بیشتر بدرخشد.

 انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول