اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کرمانشاه

دبیراجرایی اجلاسیه "شهید جعفری" در کرمانشاه:

اجلاسیه شهید سیدمحمدسعید جعفری در صحنه برگزار می‌شود

دبیراجرایی اجلاسیه شهیدسیدمحمدسعید جعفری در کرمانشاه از اجلاسیه 2 روزه شهیدمحمدسعید جعفری با حضور فعالان فرهنگی و استانی در شهرستان صحنه خبر داد.

اجلاسیه

محمد عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از برگزاری مراسم اجلاسیه 2 روزه "شهیدمحمدسعید جعفری" در قالب گردهمایی فعالان فرهنگی استان در شهرستان صحنه خبر داد.

دبیراجرایی اجلاسیه "شهیدسیدمحمدسعید جعفری" در کرمانشاه با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری مبتنی بر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، تصریح کرد: بنابر تاکیدات مقام معظم رهبری، ورود مجموعه‌های مردمی برای حل مشکلات این حوزه، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و... در استان تصمیم به برگزاری اجلاسیه "شهیدسیدمحمدسعید جعفری" با محوریت بررسی این معضلات اجتماعی اتخاذ شده است.

وی با اشاره به حضور حدود 450 نفر از فعالان فرهنگی استان کرمانشاه برای شرکت در این اجلاسیه از پیش‌بینی استقبال بیش از 300 نفر از مدعوان و علاقمندان در این مراسم معنوی خبر داد.

عباسی به زمان برگزاری این اجلاسیه از صبح روز پنجشنبه دهم اسفندماه امسال در محل اردوگاه امام حسن مجتبی(ع) شهرستان صحنه اشاره و بیان کرد: این مراسم تا اذان مغرب روز جمعه یازدهم اسفندماه با حضور طلاب، مسؤولان فرهنگی و استانی، خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و جمعی از مردم متدین و انقلابی این دیار ادامه دارد.

وی با اشاره به مشارکت مسؤولان لشگری و کشوری در این مراسم اجلاسیه دو روزه در استان  کرمانشاه، تصریح کرد: کارگاه‌هایی با حضور اساتید کشوری با محوریت بررسی مسائل و مشکلات اجتماعی، تحلیل و بررسی موضوعات روز کشور و... در حاشیه این مراسم برگزار می‌شود.

این مسؤول به برگزاری مراسم تجلیل از ایده‌آفرینان و برگزیدگان جشنواره ایده‌آفرینی "افق" همزمان با اختتامیه این در عصر روز جمعه با حضور چهره‌های فرهنگی برجسته کشوری و استانی اشاره کرد.

دبیراجرایی اجلاسیه "شهیدسیدمحمدسعید جعفری" در کرمانشاه اظهار داشت: برگزاری این اجلاسیه با مساعدت مسؤولان کشوری و از سوی متولیان و عوامل اجرایی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در کرمانشاه است.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول