اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

توان موشکی ایران قابل مذاکره نیست/ برخورد قاطع قوه قضائیه با خاطیان غائله خیابان پاسداران

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: توان موشکی جمهوری اسلامی ایران و سیاست‎گذاری‎ها در این باره قابل مذاکره نیست.

توان موشکی ایران قابل مذاکره نیست/ برخورد قاطع قوه قضائیه با خاطیان غائله خیابان پاسداران

علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد در خصوص پاسخ جمهوری اسلامی به تلاش‎های آمریکا در محدود کردن توان موشکی ایران با تهدید بیرون آمدن از برجام اظهار کرد: پاسخ ما پاسخی عملی است.

وی عنوان کرد: سیاست‎گذاری در عرصه موشکی به عنوان تنها و سیله بازدارندگی در دفاع از میهن اسلامی و مقابله با دشمنان انقلاب استمرار دارد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مسؤولان عالی رتبه کشور در سطوح مختلف نیز بارها اعلام کردند که این سیاست ارتباطی با برجام نداشته به هیچ وجه قابل مذاکره نیست.

بروجردی تصریح کرد: سیاست‎گذاری‎ها در عرصه توان موشکی جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک سیاست راهبردی در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: حتی افراد عادی نیز متوجه این سیاست شفاف جمهوری اسلامی ایران در عرصه موشکی هستند، بنابراین رئیس جمهور آمریکا هم باید تلاش کند که درکش را بیشتر کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه در خصوص غائله خیابان پاسداران تهران گفت: امنیت در کشور ما یک محور اساسی در جهت خدمت به مردم است، بنابراین در چالش‎های امنیتی از سوی هر گروه و حتی کشوری هیچگونه اغماضی صورت نخواهد گرفت.

بروجردی ادامه داد: بر این اساس قوه قضائیه با غائله خیابان پاسداران نیز بر اساس موازین قانونی با قاطعیت تصمیمات لازم را اتخاذ خواهد کرد و در آینده نزدیک مردم شاهد این قاطعیت خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه غائله خیابان پاسداران بیش از آنکه ربطی به اقلیتی داشته باشد، به افراد ربط دارد، تاکید کرد: بنابراین افراد خاطی که مرتکب چنین جرمی شده‎اند، متعلق به هر گروه و تفکری که باشند با آن‎ها بر اساس قانون برخورد می‎شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: این یک سیاست ثابت و دائمی در برخورد با افراد خاطی است، در مورد خاطیان غائله خیابان پاسداران نیز قاطعیت محور تصمیم‎گیری‎ها خواهد بود.

انتهای پیام/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول