اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان:

مسؤولان نظام خدمت را فراموش نکنند

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان گفت: طبق فرمایش رهبر انقلاب کشور در حوزه عدالت اجتماعی مبتلا به کم‌کاری بوده و این یک هشدار برای مسؤولان است.

مسؤولان نظام خدمت را فراموش نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله سید احمد حسینی‌خراسانی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد  به تببین فلسفه نماز جمعه پرداخت و گفت: طبق روایتی که از ثامن‌الائمه (ع) در کتب شیعه وجود دارد نماز جمعه مراسمی سیاسی عبادی و فرصتی است برای رهبر جامعه اسلامی تا بتواند با امت اسلامی ارتباط برقرار کند.

وی افزود: پایگاه‌های نماز جمعه قرارگاه توحید، عدالت، قدرت و تبیین صحیح سیاست اسلامی است.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان ضمن تاکید بر این آیین عبادی ـ سیاسی نماز جمعه گفت: نماز جمعه مظهر انسجام، اتحاد، همدلی و هم‌صدایی امت مسلمان است و باید در خنثی‌سازی توطئه دشمنان و تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری برای مردم از این فرصت بهره جست.

وی به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: طبق صحبت‌های رهبر معظم انقلاب،  جمهوری اسلامی در آغاز 40 سالگی، پیشرفت‌های فراوانی در حوزه‌های مختلف داشته و موانع بزرگی را پشت سر گذاشته‌ است اما در حوزه عدالت اجتماعی مبتلا به کم‌کاری است و این یک هشدار برای مسؤولان و روسای محترم قوای سه‌گانه است که باید به آن اهتمام ورزند.

حسینی‌خراسانی خطاب به مسؤولان نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: خداوند به شما توفیق خدمت به این ملت و کشور را عطا کرده است، پس خدمت را فراموش نکنید.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول