اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

همکاری مجدد پندار اکبری با نمایش «دپوتات»

بازیگران نمایش «دپوتات» به کارگردانی اتابک نادری معرفی شدند و پندار اکبری، بازیگر سینما و تئاتر، بار دیگر با اتابک نادری در نمایش «دپوتات» همکاری خواهد کرد.

همکاری مجدد پندار اکبری با نمایش «دپوتات»

به گزارش خبرگزاری فارس، «دپوتات» نوشته دیمیتری پساتهاس با حضور شبنم قلی خانی، پنداراکبری، وحید نفر ، غزاله جزایری ، هادی عطایی ، یاشار نادری ، قاسم روشنایی و اتابک نادری به صحنه می‌رود.

«دپوتات» که بر اساس نمایشنامه «به دنبال دروغگو» نوشته دیمیتری پساتهاس و ترجمه کریم عظیمی است و محمد نادری آن را دراماتورژی کرده، با کارگردانی اتابک نادری پس از دو بار اجرا در ایوان شمس در فروردین‌ و تیر 95، برای سومین بار در ایام نوروز از هفتم فروردین ماه در تماشاخانه شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این نمایش از روزهای نخست سال97 روی صحنه خواهد رفت و بلیت‌فروشی آن طی روزهای آینده آغاز خواهد شد.

نمایش «دپوتات» داستان یک نماینده مجلس یونان در شهر آتن است که برای خلاص شدن از شر رای‌دهندگانش تصمیم به استخدام یک رییس دفتر خبره می‌گیرد .

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول