اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اصفهان

بازی با پرسپولیس حکم دیدار تدارکاتی داشت

یاوری: فصل آینده تیمی در حد قهرمان ایران و آسیاآماده می‌کنیم/ همه پوست و استخوانم از سپاهان است

پیشکسوت سپاهان گفت: به مردم اصفهان و هواداران سپاهان این نوید را می‌دهیم که این فصل لیگ برتر که با آرامش بگذرد، برای فصل آینده تیمی که تداعی‌کننده قهرمانی در ایران و آسیا باشد را آماده کنیم.

یاوری: فصل آینده تیمی در حد قهرمان ایران و آسیاآماده می‌کنیم/ همه پوست و استخوانم از سپاهان است

محمود یاوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص وضعیت سپاهان اظهار داشت: بازی با پرسپولیس بازی تدارکاتی برای منصور ابراهیم‌زاده بود و وی شناخت زیادی از بازیکنان سپاهان نداشت، در آن بازی بود که شناخت نسبی نسبت به بازیکنان پیدا کرد.

وی افزود: سرمربی سپاهان در بازی با نفت تهران تجربه کسب کرد و برنامه خود را در بازی با مشکی‌پوشان و گسترش فولاد تبریز اجرا کرد و موفق شد؛ به مردم اصفهان و هواداران سپاهان این نوید را می‌دهیم که این فصل لیگ برتر که با آرامش بگذرد، با مدیریت با‌تجربه مسعود تابش برای فصل آینده تیمی که تداعی‌کننده قهرمانی در ایران و آسیا باشد را آماده کنیم.

پیشکسوت سپاهان با اشاره به همراهی وی با این تیم گفت: از بنده خواسته شد به تیم خودم که پوست و استخوانم از آن است بیایم و در کنار منصور ابراهیم‌زاده برای خوشحالی هواداران سپاهان تلاش کنم، من نیز در کنار وی هر‌ کاری از دستم بر بیاید انجام خواهم داد.

یاوری در مورد ادامه بازی‌های لیگ برتر تصریح کرد: ابراهیم‌زاده برنامه‌های خود را به خوبی تدوین کرده و امیدوار هستیم که از 5 بازی باقی‌مانده در لیگ برتر حداکثر امتیاز را کسب کنیم.

انتهای پیام/63090/ح20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول