اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

فاطمی خبر داد

فعالیت ۳ هزار دانشجو در حوزه یادگیری الکترونیکی در دانشگاه تهران/ یادگیری در مدارس و دانشگاه‌ها الکترونیکی می‌شود

دبیر علمی دوازدهمین کنفرانس یادگیری الکترونیکی با اشاره به اینکه در آینده یادگیری در مدارس و دانشگاه‌ها الکترونیکی می‌شود، گفت: در حال حاضر حدود ۳ هزار دانشجو در حوزه یادگیری الکترونیکی در دانشگاه تهران فعالیت می‌کنند.

فعالیت ۳ هزار دانشجو در حوزه یادگیری الکترونیکی در دانشگاه تهران/ یادگیری در مدارس و دانشگاه‌ها الکترونیکی می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، سیدامید فاطمی در افتتاحیه برگزاری دوازدهمین کنفرانس یادگیری الکترونیکی در دانشگاه تهران اظهار داشت: برگزاری این کنگره به صورت سالانه مورد توجه قرار گرفته و این مسئله و توجه به آن می‌تواند نتایج و موفقیت‌های زیادی را به همراه داشته باشد.
وی افزود: تحقیقات گسترده‌ای نیز در این زمینه صورت گرفته و اجتماعی از متخصصان در این رابطه با یکدیگر همکاری می‌کنند. همچنین مقالات و تحقیقات زیادی ارسال و به دبیرخانه کنگره واصل شده است.
دبیر علمی دوازدهمین کنفرانس یادگیری الکترونیکی ادامه داد: این کنفرانس با همکاری تعداد زیادی از دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها،‌ اندیشمندان و پژوهشگران کشور برگزار شده است تا محیطی برای عرضه آخرین پیشرفت‌های پژوهشی و فناورانه در زمینه نقش محتوای الکترونیکی در یادگیری و با تمرکز بر یادگیری الکترونیکی در مدارس فراهم کند.
فاطمی گفت: این کنفرانس دربرگیرنده همه وجوه مرتبط با محتوای الکترونیکی و یادگیری در مدارس در حوزه‌های مختلفی همچون علوم تربیتی، «پداگوژی و علوم تربیتی» و «فناورانه و مهندسی» است.
دبیر علمی دوازدهمین کنفرانس یادگیری الکترونیکی عنوان کرد: عمل و هنر یادگیری و یاددهی در محتوای الکترونیکی، منابع بازآموزشی، کسب و کار در محتوای الکترونیکی، نقش فناوری‌های نوین در توسعه سامانه‌ها و محیط‌های یادگیری الکترونیکی و یادگیری فراگیر از جمله محورهای اصلی این کنفرانس است.
وی خاطرنشان کرد: در این کنگره علاوه بر ارائه مقالات و کارگاه‌های آموزشی، سخنرانی‌های کلیدی،‌ کلیپ‌های تخصصی، میزگرد و نمایشگاه تخصصی و جشنواره‌های تولید محتوا و نشست‌های تخصصی برنامه‌ریزی شده است.
فاطمی تصریح کرد:‌ از آنجایی که یادگیری در آینده مبتنی بر مبنای الکترونیکی بوده و نسل جدید دانشجویان نیز در این حوزه به صورت دیجیتال فعالیت دارند، همچنین روش‌های نوین تعلیم و تربیت و پیشرفت فناوری اطلاعات سبب شده که به این مسئله توجه کنیم و باید این موضوع را مدنظر قرار داد که یادگیری در آینده الکترونیکی خواهد بود و باید برنامه‌ها را بر مبنای فناوری به پیش ببریم.
دبیر علمی دوازدهمین کنفرانس یادگیری الکترونیکی با بیان اینکه در حال حاضر 3 هزار دانشجو در رشته یادگیری الکترونیکی فعال هستند، گفت: امیدواریم از طریق برگزاری این کنگره شاهد دستاوردهای بزرگی باشیم.
گفتنی است دوازدهمین کنفرانس یادگیری الکترونیکی13 و 14 اسفندماه به میزبانی دانشگاه تهران در دانشکده مدیریت این دانشگاه با حضور اساتید و صاحب‌نظران برجسته در حال برگزاری است و جدیدترین دستاوردها در این حوزه مورد بحث و گفت‌وگو قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول