اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش:

طرح موضوع «حذف سمپاد» انحرافی است/ اصل بر آموزش فراگیر و عدم جداسازی است

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: طرح این موضوع که سمپاد قرار است حذف شود، موضوعی انحرافی است زیرا مدارس سمپاد در دوره دوم متوسطه تقویت خواهند شد.

طرح موضوع «حذف سمپاد» انحرافی است/ اصل بر آموزش فراگیر و عدم جداسازی است

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در برنامه تیتر امشب، اظهار داشت: تجارب جهانی نشان می‌دهد آزمون‌های استرس‌زا نباید در دوران ابتدایی وجود داشته باشد و تربیت و مهارت باید محور اصلی کار باشد.

وی افزود: تقلیل اهداف سند تحول بنیادین از آموزش مهارت‌های زندگی به آموزش مهارت تست‌زنی، ثمره اجرای آزمون‌های مختلف در دوران ابتدایی است.

حکیم‌زاده اضافه کرد: طرح این موضوع که سمپاد قرار است حذف شود، موضوعی انحرافی است زیرا مدارس سمپاد در دوره دوم متوسطه تقویت خواهند شد.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه هدف‌گذاری مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش تنها حذف استرس نبود بلکه احیای تربیت بود، ادامه داد: تیزهوش کسی نیست که با میلیون‌ها تومان بتواند وارد مدارس خاص شود و نباید بیانیه نخبگان علوم تربیتی کشور را در حمایت از مصوبه حذف آزمون نادیده گرفت.

وی با بیان اینکه اصل سند تحول بنیادین بر آموزش فراگیر و عدم جداسازی است، ادامه داد: ما مدارسی با یک دانش‌آموز و یک معلم داریم و تخریب مدارس دولتی کار درستی نیست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول