اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

غفوری‌فرد در گفت‌وگو با فارس:

هزینه عدم رویارویی با ورزشکاران رژیم اسرائیل را به دلیل اعتقاداتمان باید بپردازیم

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی ضمن تأکید بر اینکه اسرائیل یک گروه تروریستی است که وارد فلسطین شده، گفت: هزینه عدم رویارویی با ورزشکاران رژیم اسرائیل را به دلیل اعتقاداتمان باید بپردازیم.

هزینه عدم رویارویی با ورزشکاران رژیم اسرائیل را به دلیل اعتقاداتمان باید بپردازیم

حسن غفوری‌فرد عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس با تأکید بر عدم مشروعیت رژیم صهیونیستی اظهار داشت: ما رژیم اسرائیل را به‌عنوان یک کشور به رسمیت نمی‌شناسیم چون یک گروه تروریستی‌ نامشروع است که آمده‌ و مردم یک کشور را از وطن خود بیرون کرده‌ است.

وی افزود: آمریکا کشوری متخاصم است اما با این کشور مسابقه می‌دهیم ولی بحث رژیم اسرائیل جدا است چون اساساً آن را به‌عنوان یک کشور نمی‌شناسیم.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی بابیان اینکه بحث رژیم اسرائیل و ایران تخاصم بین دو کشور نیست، خاطرنشان کرد: ما حتی با عراق هم‌زمان جنگ مسابقه می‌دادیم و ورزشکاران دو طرف مقابل هم قرار می‌گرفتند. 

وی بابیان اینکه از این ناحیه خسارات فراوانی به ورزشکاران ما واردشده است، گفت: مثلاً اخیراً آقای کریمی دچار مشکل شد ولی این هزینه‌ای است که باید برای این اعتقادمان که اسرائیل را کشور نمی‌دانیم، بپردازیم.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی بابیان اینکه امام (ره) بارها فرمودند فلسطین پاره تن اسلام است، خاطرنشان کرد: امام حتی قبل از سال 40 و در اوایل مبارزاتشان نیز بر این تأکید داشتند و بعد از انقلاب نیز اولین کاری که کردند تحویل سفارت اسرائیل به فلسطین بود که حتی از یاسر عرفات و سایر شخصیت‌های فلسطینی نیز برای حضور در ایران دعوت کردند.

غفوری‌فرد ضمن تأکید بر اینکه اسرائیل یک گروه تروریستی است که وارد فلسطین شده، تأکید کرد: حتی رهبر انقلاب نیز چندی پیش فرمودند رژیم اسرائیل تا 25 سال دیگر وجود نخواهد داشت؛ بنابراین هیچ راهی که به توافقی ولو جزئی هم با این رژیم برسیم وجود ندارد؛ ولی درعین‌حال آمریکا و برخی کشورهای عربی از آن حمایت می‌کنند و این درد بزرگ جامعه اسلامی است.

وی ضمن ابراز تأسف از حمایت برخی کشورهای عربی از رژیم صهیونیستی گفت: این کشورها در ابتدا از حمایت از فلسطین دم می‌زدند ولی امروز حامی اسرائیل شده‌اند. حتی پادشاه سابق عربستان می‌گفت من آرزو دارم در قدس نماز بخوانم و جمال عبدالناصر با رژیم صهیونیستی مبارزه جدی می‌کرد ولی اکنون بسیاری از کشورهای عربی وا داده‌اند و مستقیم یا غیرمستقیم با رژیم صهیونیستی ارتباط برقرار می‌کنند و تنها پرچمدار مبارزه با این رژیم نظام جمهوری اسلامی است.

مصاحبه از محسن صمیمی

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول