اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

سفیر ایران در مسکو خبر داد

تامین مالی پروژه‌های بزرگ در دستورکار نشست کمیسیون بین دولتی ایران و روسیه/ رکورد امضای اسناد در نشست قبلی شکسته شد

سفیر ایران در مسکو گفت: ایران و روسیه در مورد تامین مالی پروژه‌های بزرگ انرژی و حمل و نقل در نشست کمیسیون بین دولتی دو کشور که در 5 و 6 ماه مارس (14 و 15 اسفند) بحث و گفت‌وگو خواهند کرد.

تامین مالی پروژه‌های بزرگ در دستورکار نشست کمیسیون بین دولتی ایران و روسیه/ رکورد امضای اسناد در نشست قبلی شکسته شد

به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل فارس، سفیر ایران در مسکو در در گفتگو با خبرگزاری تاس روسیه گفت: ایران و روسیه در مورد تامین مالی پروژه‌های بزرگ انرژی و حمل و نقل در نشست کمیسیون بین دولتی دو کشور که در 5 و 6 ماه مارس یعنی دو روز آینده برگزار می‌شود، بحث و گفتگو خواهند کرد.

وی توضیح داد در نشست پیشین یعنی سیزدهمین نشست در ماه دسامبر 2016 برگزار شده بود، رکورد امضای اسناد و مشارکت شرکت‌ها از دو کشور شکسته شد.

این دیپلمات ایرانی افزود: « در چهاردهمین نشست بر تامین مالی پروژه‌های بزرگ، توسعه همکاری در بخش حمل و نقل، توسعه تجارت برق و ایجاد شرایط آسان تر برای مبادلات تجاری دو جانبه تمرکز خواهد شد.»

سنایی گفت دو طرف در مورد تاسیسات هسته ای در هرمزگان، مدرنیزه کردن نیروگاه برق رامین در اهواز گفتگو خواهند کرد. از دیگر موضوعات می‌توان به اتصال سیستم‌های بانکی دو کشور در سال 2018 و همکاری در زمینه داروسازی اشاره کرد.

انتهای پیام/آ

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول