اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

قزوین

به منظور ارائه خدمات مطلوب در ایام نوروز

بالگرد هلال‌احمر در عوارضی قزوین مستقر می‌شود

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان قزوین با اشاره به اهمیت هم‌پوشانی فعالیت‌ها در دستگاه‌های اجرایی مختلف گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب طی ایام نوروز بالگرد هلال‌احمر در عوارضی مستقر می‌شود.

بالگرد هلال‌احمر در عوارضی قزوین مستقر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حکمت‌الله هاشمی عصر امروز در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: هلال احمر با دو رویکرد اعم از راهنمای مسافران و ارائه خدمات امداد و نجات در ایام نوروز فعالیت می‌کند.

وی افزود: سرعت عمل، ابتکار عمل و دقت عمل شعار امسال جمعیت هلال احمر ویژه ایام نوروز بوده تا خدمات مطلوبی به مسافران ارائه شود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان قزوین تصریح کرد: در راستای کاهش تلفات ناشی از تصادفات در جاده‌های استان نقاط پرخطر شناسایی و پایگاه‌های موقت و سیار و یا دائم ایجاد شده است.

هاشمی گفت: شناسایی زمان پیک تصادفات در راستای کاهش آسیب‌ها از دیگر اهداف مدنظر هلال‌احمر بوده که برنامه‌ریزی لازم در این زمینه انجام شده است.

این مسؤول با اشاره به اهمیت هم‌پوشانی فعالیت‌ها در دستگاه‌های اجرایی مختلف اضافه کرد: به منظور ارائه خدمات مطلوب بالگرد هلال‌احمر طی ایام نوروز در عوارضی مستقر می‌شود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان قزوین خاطرنشان کرد: آموزش و توان‌افزایی نیروها در دستور کار بوده که 500 نفر در این زمینه آموزش دیده‌اند.

مرتضی هواسی قائم‌مقام صدا و سیمای مرکز قزوین هم در این جلسه عنوان کرد: این مرکز برنامه‌های بسیار متنوعی ویژه ایام نوروز در نظر گرفته و آمادگی پوشش برنامه‌های اجرایی نوروز را دارد.

وی با اشاره به برنامه‌های نوروز خاطرنشان کرد: بهارجانا 15 برنامه 90 دقیقه‌ای، سریال نمایشی خان‌بابا و ارثیه فامیلی، مسابقه فرهنگی ورزشی تحت عنوان سه‌سوت از جمله برنامه‌های صدا و سیمای مرکز قزوین در نوروز 97 است.

انتهای پیام/77037/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول