اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خراسان رضوی

مسئول دبیرخانه سومین جشنواره استانی طراحان مد و لباس خراسان رضوی:

بیش از 2 هزار طراح مد و لباس در خراسان رضوی فعال هستند

مسئول دبیرخانه سومین جشنواره استانی طراحان مد و لباس خراسان رضوی از فعالیت بیش از 2 هزار طراح مد و لباس در این استان خبر داد و گفت: در این جشنواره، بانک جامع اطلاعاتی طراحان مد و لباس خراسان رضوی ایجاد می‌شود.

 بیش از 2 هزار طراح مد و لباس در خراسان رضوی فعال هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حمید نصرآبادی شامگاه گذشته در حاشیه افتتاح سومین جشنواره استانی طراحان مد و لباس خراسان رضوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم مشورتی این جشنواره که متشکل از طراحان مد و لباس پیشکسوت استانی و صاحب مقام‌های مختلف در جشنواره‌های خارجی است، 6 ماه قبل تشکیل شد و فعالیت‌هایی همچون رصد فعالان این عرصه را برای برگزاری سومین جشنواره استانی طراحان مد و لباس خراسان رضوی انجام داد.

وی با اشاره به اینکه فراخوان این جشنواره حدود 3 ماه قبل اعلام شد، ادامه داد: در این جشنواره علاوه بر 32 اثر راه یافته به بخش رقابتی، 30 اثر در بخش لباس اقوام مختلف خراسان رضوی همراه با آثاری در بخش خلاقیت با پارچه و مد و آثاری نیز از اساتید پیشکسوت در طراحی مد و لباس این استان به عنوان بخش‌های جالبی برای علاقمندان به نمایش گذاشته شده است.

مسئول دبیرخانه سومین جشنواره استانی طراحان مد و لباس خراسان رضوی بیان کرد: خلاقیت، باورپذیری اجتماعی و زیبایی‌شناسی تنها بخشی از شاخص‌های انتخاب آثار در این جشنواره بوده است.

نصرآبادی از فعالیت بیش از 2 هزار طراح مد و لباس در خراسان رضوی خبر داد و گفت: در این جشنواره، بانک جامع اطلاعاتی طراحان مد و لباس این استان ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/ 70031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول