اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

برای دومین‌بار

مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی «نقاشی‌خط» آیات تمدید شد

مهلت ارسال آثار به جشنواره سراسری «آیات» در رشته «نقاشی‌خط» تا 17 فروردین‌ماه سال آینده تمدید شد.

مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی «نقاشی‌خط» آیات تمدید شد

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، جشنواره قرآنی «آیات» امسال در 11 رشته پیش‌بینی شده بود که تاکنون فراخوان 11 رشته از این جشنواره به همت معاونت قرآن و عترت ارشاد و همکاری اداره ارشاد استان‌های مختلف اعلام شده است.

یکی از رشته‌های جشنواره آیات «نقاشی خط» بود که مسئولیت برگزاری این جشنواره به استان یزد سپرده شد، بر همین اساس متولیان برپایی این جشنواره اول اسفندماه در نشست تخصصی به تبیین اهداف و اقدامات لازم برای برگزاری آن پرداختند.

جشنواره «نقاشی خط» آیات قرار بود تا پایان سال برگزار و برترین‌های این جشنواره نیز معرفی شوند که با تصمیم مسئولان مهلت ارسال آثار یک بار تا 22 بهمن‌ماه تمدید شد، اما با توجه به اهمیت تولید اثر هنری و لزوم صرف زمان برای آن، مهلت ارسال آثار مجدد تا 17 فروردین‌ماه سال آینده تمدید شد.

همچنین پس از پایان زمان ارسال آثار به جشنواره، نمایشگاهی از آثار برگزیده در گنیجینه فرهنگ و هنر یرد برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، جشنواره «نقاشی خط» آیات با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ کلام نور، گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری، مذهبی مرتبط با آموزه‌های قرآن و عترت، گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در زمینه کلام وحی، آموزه‌های قرآن و عترت، و کمک به انتشار گسترده‌تر این آثار و الگوسازی و تبیین فرهنگ متعالی قرآن با استفاده از زبان و بیان هنر نقاشی خط با موضوع سیره ائمه اطهار(ع)، صلح جهانی، برادری و مساوات، وحدت، خانواده، مهجوریت قرآن، امر به معروف و نهی از منکر، نماز، عفاف و حجاب، سبک زندگی، اقتصادمقاومتی، قصه‌های قرآنی و اسماء الحسنی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول