اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خراسان رضوی

وکیل پراهیچ خواستار ارسال پرونده این بازیکن به فیفا شده است

وثوق احمدی: نامه‌ای برای کسر امتیاز از پدیده به دست ما نرسیده است

رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال گفت: وکیل پراهیچ دو روز پیش خواستار ارسال پرونده این بازیکن به کمیته انضباطی فیفا شده و زمان می‌برد تا این کمیته در خصوص کسر امتیاز رای صادر کند.

وثوق احمدی: نامه‌ای برای کسر امتیاز از پدیده به دست ما نرسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ایگور پراهیچ بازیکنی است که از باشگاه پدیده خراسان برای دریافت مطالباتش شکایت کرده است و این بازیکن خواستار مطالباتش شده اما مسئولان باشگاه پدیده هنوز مبلغی به وی پرداخت نکرده‌اند.

روزبه وثوق احمدی مسئول کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مشهد، در خصوص آخرین وضعیت این بازیکن با باشگاه پدیده اظهار داشت: این بازیکن خواستار دریافت مطالباتش از باشگاه پدیده شده و پیش از این توافق شده بود که باشگاه مطالبات این بازیکن را پرداخت کند اما وکیل این بازیکن دو روز پیش طی نامه‌ای خواستار ارسال پرونده این بازیکن به کمیته انضباطی  فیفابه دلیل عدم پرداخت اقساط مطالبات این بازیکن شده است.

وی تاکید کرد: زمانی که پرونده بازیکنی به کمیته انضباطی فیفا ارسال می‌شود این کمیته بعد از بررسی مدت زمانی را برای پرداخت مطالبات به باشگاه فرصت می‌دهد که در آن صورت اگر باشگاه پول بازیکن را پرداخت نکند در خطر کسر امتیاز قرار می‌گیرد اما در مورد پراهیچ هنوز این اتفاق نیفتاده است.

وثوق احمدی در خصوص اینکه آیا پدیده تا اواخر هفته در خطر کسر امتیاز قرار دارد یا خیر گفت: هیچ نامه‌ای برای کسر امتیاز از باشگاه پدیده به کمیته ارسال نشده است.

به گزارش فارس، پیش از این باشگاه پدیده به خاطر عدم پرداخت مطالبات زوران کنژویچ با کسر 6 امتیاز روبه‌رو شد.

انتهای پیام/ 70056

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول