اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خراسان رضوی

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی:

18 هزار کلاس درس در خراسان رضوی استانداردسازی شده است

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی با اشاره به انجام استانداردهای لازم در حوزه سیستم‌های گرمایشی مدارس این استان طی یک سال اخیر، گفت: 18 هزار کلاس درس طی سال جاری در خراسان رضوی استانداردسازی شده است.

18 هزار کلاس درس در خراسان رضوی استانداردسازی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گلبهار، جاسم حسین‌پور عصر امروز در مراسم افتتاح دبیرستان امیرکبیر گلبهار با اشاره به انجام استانداردهای لازم در حوزه سیستم‌های گرمایشی مدارس این استان طی یک سال اخیر، گفت: 18 هزار کلاس درس طی سال جاری در خراسان رضوی استانداردسازی شده است.

وی ادامه داد: در گلبهار طی سال جاری با مشارکت خیرین و شرکت عمران و نوسازی مدارس، 6 پروژه را با زیر بنای 8600 متر مربع و ارزش ریالی 16 میلیارد تومان ساخته و به اداره آموزش و پرورش گلبهار تحویل داده شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی اضافه کرد: 8 پروژه با زیربنای 9 هزار متر مربع و ارزش ریالی 16 میلیارد تومان در دست ساخت داریم که 6 پروژه آن پیشرفت خوبی هم دارد، اما برای 50 درصد اعتبار باقی مانده نیاز به دستور استاندار خراسان رضوی دارد که امیدوارم با دستوری که انجام می‌شود، بتوانیم تا مهر سال 97 این مدارس را هم تحویل دهیم.

انتهای پیام/ 70031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول