اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان:

آتش‌سوزی در انبار مهمات تیپ 292 زرهی دزفول مهار شد/ آغاز بررسی چگونگی وقوع حادثه

معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان با اشاره به انفجاری که امشب در تیپ 292 زرهی دزفول رخ داد، گفت: این حادثه مهارشده و اکنون اوضاع تحت کنترل کامل است.

آتش‌سوزی در انبار مهمات تیپ 292 زرهی دزفول مهار شد/ آغاز بررسی چگونگی وقوع حادثه

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، قدرت اله دهقان دقایقی قبل در گفت‌وگو با شبکه خبر با اشاره به انفجار در تیپ 292 زرهی دزفول، اظهار کرد: حریقی در انبار مهماتی که مربوط به خرج گلوله‌های توپ می‌شد رخ داد، بررسی‌ها برای آگاهی از چگونگی این حادثه در حال انجام است.

وی افزود: طبیعی است که در اثر آتش‌سوزی انفجاری نیز رخ‌داده و نگرانی‌هایی برای ساکنان مناطق اطراف محل حادثه به وجود آمده است، نیروهای امدادی و عملیاتی نیز در راستای اقدامات احتیاطی برخی مناطق مسکونی اطراف محل حادثه تخلیه شد.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان عنوان کرد: به دلیل نزدیکی محل حادثه با بلوار دزفول – اندیمشک خوب این مسیر دچار ترافیک شده و اکنون هیچ‌گونه خطری ساکنان این مناطق را تهدید نمی‌کند، ساکنان این مناطق می‌توانند به منازل خود بازگردند.

وی بیان کرد: اکنون نیز مشکل خاصی در محل حادثه وجود ندارد، فرماندهان ارتش در خوزستان نیز در محل حادثه مستقر هستند و وضعیت را از نزدیک پایش و کنترل می‌کنند.

دهقان تأکید کرد: این حادثه مهار شده و اکنون اوضاع تحت کنترل کامل است.

دادستان دزفول هم با اشاره به نظامی بودن محل حادثه آتش سوزی گفت: مسئولان قضایی و نظامی باید علت انفجار را بررسی کنند؛ اقدامات لازم برای کنترل محیط در حال انجام است.

احمد قهرمانی در گفتگو با رسانه‌ها عنوان کرد: علت انفجار در یکی از زاغه های انبار مهمات تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول هنوز مشخص نیست.

وی افزود: در این زمان عوامل امدادی و امنیتی در صحنه حضور دارند تا انفجارها به پایان برسد و خطر به طور کامل برطرف شود.

دادستان دزفول با اشاره به نظامی بودن محل حادثه آتش سوزی گفت: مسئولان قضایی و نظامی باید علت انفجار را بررسی کنند؛ ضمن این که اقدامات لازم برای کنترل محیط در حال انجام است.

 آتش سوزی در تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول و سرایت آتش به انبار مهمات، باعث انفجار شدید و شنیده شدن صدای انفجار در دزفول و اندیمشک شد، این آتش سوزی در این زمان مهار شده است.

انتهای پیام/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول