اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار وحیدی:

دشمن بزرگ ما آمریکا و فتنه‌گرانی هستند که از مقابله با نظام دست بر نمی‌دارند/ هرکس به اقتصاد مقاومتی عمل نکند خائن است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز دشمن بزرگ ما آمریکا و فتنه‌گرانی هستند که از مقابله با نظام دست بر نمی‌دارند.

دشمن بزرگ ما آمریکا و فتنه‌گرانی هستند که از مقابله با نظام دست بر نمی‌دارند/ هرکس به اقتصاد مقاومتی عمل نکند خائن است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، سردار سرتیپ احمد وحیدی عصر امروز در ششمین یادواره سرداران و شهدای نودهک نکا در مسجد جامع نودهک اظهار کرد: شهدا و راه، روش و خط‌‌شان به ما هدایت می‌دهد و نوع زندگی شهدا با زندگی دیگران متفاوت است.

وی با طرح این سؤال که از شهدا چه باید بیاموزیم؟ افزود: شهدا گنج‌های بزرگی هستند که در اختیار داریم و باید بهره بگیریم و تعمیق راه و روش شهدا وظیفه مهم ما است، چراکه دنیایی را طراحی کردند که نوع نگاه‌شان به هستی متفاوت است.

عضو تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: اگر به دنیا، شناخت شهدا و دلدادگی آنان رسیدیم؛ موفق هستیم و باید برای رسیدن به چنین نگاه بلند و دنیای شهدا تلاش کنیم.

سردار وحیدی بیان کرد: دنیای ما دنیای حق و باطل است؛ یادواره‌ها نه تنها برای گرامیداشت شهدا است؛ بلکه آنان رزق دائمی دارند و بیش از آنکه این یادواره‌ها برای بزرگداشت نام و یاد آنان باشد؛ میثاق با شهداست.

وی افزود: هرچه داریم در گروی همین جانبازی‌ها و شهادت‌هاست و اگر نبودند بر قله افتخار نبودیم؛ اگر شهدا نبودند عزت نداشتیم.

وزیر دفاع در دولت نهم با بیان اینکه خداشناسی و اطاعت خداوند مهم است و در زمان ما آیا ترسیم این اطاعت تنها در نماز خواندن و روزه گرفتن است؟ یادآور شد: نماز، روزه و عبادات بسیار مهم است، اما به تنهایی کافی نیست، چراکه اگر بود که خوارج در این امور پیشرفته‌تر بودند، اما در میدان عمل بر روی امام زمان خود، شمشیر کشیدند.

سردار وحیدی اظهار کرد: امروز مسیر اطاعت خدا از مسیر حاکمیت خدا در زمین می‌گذرد و غیر از این نمی‌شود و امروز در خدمت نظام حق بودن، خود خداشناسی است.

وی تبیین کرد: شهدای ما دشمن را شناختند و در برابر دشمن ایستادند و حق یعنی علیه دشمن ایستادن و اینکه دشمن را بشناسیم و بدانیم شهیدان ما دشمن را شناختند، در مقابلشان ایستادند و جان دادند و اگر غیر از این باشد در مسیر شهدا نخواهیم بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امروز دشمن بزرگ ما آمریکا و فتنه‌گرانی هستند که از مقابله با نظام دست برنمی‌دارند، خاطرنشان کرد: امروز در موقعیتی قرار داریم که بصیرت و شناخت مهم است و هر کس دشمن را شناخت و با او مقابله کرد؛ عاقل است.

این مسؤول اضافه کرد: دشمن ما کسی است که امروز با تمام ترفندها و ایده‌ها به دنبال آن است که توان نظامی ما را محدود کند.

سردار وحیدی گفت: دشمن خود سلاح‌های مرگبار هسته‌ای در اختیار دارد، اما ما را محدود می‌کند و این دشمن است و با ما دشمنی دارد، چراکه بغض‌شان نسبت به ایران، اسلام و اهل بیت(ع) است.

وی افزود: شیطان همواره دشمن ما بوده و آمریکا دشمن اصلی است و در این حالت نباید با آمریکا، فرانسه و انگلیس که دشمنی دائم با ما دارند وارد معامله شده و به نوعی با دشمن معامله کنیم؟ و بدانیم اگر این دشمنان بر جامعه ما حاکم شوند، بر هیچ عهد و پیمانی قائل نیستند.

وزیر دفاع در دولت نهم تأکید کرد: دشمن به دنبال این است که میل را در کشور ما عوض کند و اینکه میل را عوض کنند؛ به این معنی است که مردم به چیزی فکر نکنند که از درونش فرهنگ شهید و شهادت بیرون بیاید، چراکه در آن صورت به سمت فرهنگ غربی نمی‌روند.

سردار وحیدی بیان داشت: همه ما باید بصیر و آگاه باشیم و بدانیم اگر میل مردم ما عوض شود؛ دیگر فرهنگ شهید و شهادت نیست.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی مملو از سم است، تصریح کرد: این فضای مجازی آغشته از بیماری است که به خورد جوانان ما داده می‌شود و دشمن با این فضاها به فکر تغییر است و باید مسؤولان برای این مسائل فکر کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: باید جلوی فضای آلوده فرهنگی گرفته شود و با خواست دشمن مقابله شود؛ شهید خون داد تا اسلام و انقلاب زنده باشد.

سردار وحیدی افزود: دشمن می‌خواهد ناتوان باشیم و حالا که دشمن ما را تحریم کرد، آیا باید عزا بگیریم؟ اگر اعمال ما برای خدا است و شهدا برای خدا رفتند و تابع اهل بیت(ع) هستیم؛ باید به تکلیف خود عمل کنیم و از تحریم یک فرصت بسازیم و از همه مواهب استفاده کنیم.

وزیر سابق دفاع با اعلام اینکه مشکلات اقتصادی داریم؛ اما آیا باید کالا از خارج وارد کنیم؟ یادآور شد: نه اینطور نیست، بلکه باید برای خودکفایی تلاش کرده و به دشمن نشان دهیم که تسلیم نمی‌شویم.

سردار وحیدی اضافه کرد: باید بدانیم مردم پرنشاط و مؤمن داریم و امروز جنگ فرهنگی، اقتصادی و اطلاعاتی بسیار بزرگی داریم و باید بدانیم خداوند همواره یاری‌گر ما در تمام دوران بوده و هست و با خدا بودن ما موجب شد تا در مقابل دنیا پیروز شدیم.

وی گفت: آری شهدا، دشمن را شناخته و مخالفت کردند و خدا را شناختند و اطاعت کردند و ما با هم باید دنباله‌رو این اعتقادات شهدا باشیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: باید بدانیم جمهوری اسلامی ایران هر روز جلوتر رفته و دشمن خوارتر شده است و باید روی داشته‌ها و توان خود بایستیم و با استفاده از اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم و هرکس به اقتصاد مقاومتی عمل نکند، خائن است و خیانت کرده است.

سردار وحیدی افزود: امروز اقتصاد مقاومتی، سد محکمی در برابر دشمن است و برای جلوگیری از نفوذ دشمن، باید سد بزنیم و تهاجم کنیم.

وی ادامه داد: باید در این جلسات از شهدا انرژی گرفته و با اطاعت از رهبر شجاع و بزرگ که در عالم نمونه ندارد؛ قدردان این نعمت باشیم و بدانیم دنیای پیچیده‌ای داریم که اگر در مسیر رهبر معظم انقلاب نباشیم، دنیا و آخرت ما نابود می‌شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: برگزاری این مراسم‌ها و یادواره‌ها، حرکت در مسیر شهدا، حضرت زینب(س) و اهل بیت(ع) است و روحانیت همواره هادی بودند و همچنان پرچم‌دار هستند تا تجدید میثاق دوباره با شهدا و اهل بیت(ع) داشته باشیم.

سردار وحیدی با گرامیداشت سالروز میلاد حضرت زهرا(س) گفت: این بانوی کریمه آنقدر ارزش دارد که اگر نبودند؛ عالم آفریده نمی‌شد و اساس وجودی ما است و الگوبرداری از زندگی سراسر درس این بزرگوار باید سرلوحه کار ما باشد.

انتهای پیام/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول