اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام میرمرشدی:

عده‌ای به اسم دین تنها شیعه انگلیسی را تبلیغ می‌کنند/ ضرورت تصویب طرح محاسبه اموال مسؤولان در مجلس

کارشناس مسائل سیاسی گفت: آنانی که روی منبر ولایت‌فقیه را همچون طاغوت می‌دانند و آن را با فراعنه مصر مقایسه می‌کنند، به اسم دین تنها شیعه انگلیسی را تبلیغ می‌کنند و توسط شبکه‌های معاند، در لباس روحانیت، مدرس حوزه، عالم دین به اسم طرفداری از شیعه، فرهنگ غرب را ترویج می‌دهند.

عده‌ای به اسم دین تنها شیعه انگلیسی را تبلیغ می‌کنند/ ضرورت تصویب طرح محاسبه اموال مسؤولان در مجلس

به گزارش خبرگزاری فارس از نجف‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمد محی‌الدین میرمرشدی شامگاه جمعه در مراسم ولادت حضرت زهرا با اشاره به شخصیت والای آن حضرت اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) در روایتی می‌فرمایند که خشنودی فاطمه خشنودی من و خشنودی من، خشنودی خداوند است و آنچه باعث شادی حضرت زهرا(س) می‌شود شناخت و معرفت نسبت به حضرت علی(ع) و علی‌شناسی است.

وی با اشاره به سخن برخی از به اصطلاح ولایت‌مداران افزود: آنانی که روی منبر ولایت‌فقیه را هم چون طاغوت می‌دانند و آن را با فراعنه مصر مقایسه می‌کنند، به اسم دین تنها شیعه انگلیسی را تبلیغ می‌کنند و توسط شبکه‌های معاند، در لباس روحانیت، مدرس حوزه، عالم دین به اسم طرفداری از شیعه، فرهنگ غرب را ترویج می‌دهند.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: چگونه خود را ولایت‌مدار علی می‌دانید و می‌گویید می‌شود با رژیم غاصب صهیونیستی کنار آمد ولی با جمهوری اسلامی نه، رژیمی که کودک‌کشی را رواج می‌دهد و آنچه بحران در منطقه است زیر نظر رژیم صهیونیستی است.

وی درباره چالش حجاب اجباری با توجه به سخنان مقام معظم رهبری تصریح کرد: آنانی که مروج این تفکر شده‌اند که باید با حجاب اجباری مبارزه کرد، بدانند آنچه نظام اسلام با آن مخالف است برهنگی است و غربی که به اسم آزادی زن، شرافت و عزت زن را گرفته است چگونه عدالتی برای زنان برقرار کرده است.

میرمرشدی درباره هدف از ارائه این طرح در جامعه بیان داشت: گروهی می‌خواهند با مطرح کردن این‌گونه مسائل ذهن مردم را منحرف کنند تا مطالبات مردم که در رأس آن محاسبه اموال مسؤولان است، فراموش شود؛ آنکه ذهن مردم را به حجاب اجباری مشغول می‌کند، می‌خواهد مبارزه با فساد در این کشور انجام نشود.

وی با تشکر از امضای 182 نفر از نمایندگان برای تصویب طرح محاسبه اموال مسؤولان ادامه داد: ما از همه نمایندگان تقاضا داریم این طرح به زودی به تصویب برسد و حقوق مردم پس گرفته شود و باید مبارزه با فساد از مسؤولان شروع شود و مبارزه با فساد یکی از عوامل شادی حضرت زهراست.

استاد حوزه و دانشگاه با انتقاد از سخنان برخی از مسؤولان دولتی برای ورود زنان به ورزشگاه‌ها گفت: چرا باید کسانی که طرفدار این نظریه هستند در دستگاه دولت باشند و بگویند مشکل اصلی ما این است که نمی‌گذاریم بانوان به ورزشگاه‌ها بروند و ما در دنیا سرافکنده شدیم و با طرح چنین موضوعاتی به دنبال انحراف ذهن مردم از مطالبه اصلی هستند.

وی در پایان ابراز داشت: ما در نظام جمهوری اسلامی معتقدیم انسان به‌طور مطلق ارزش جدید پیدا کرده و زنان به مراتب بیشتر سود بردند تا مردان و دشمنان با طرح چنین برنامه‌هایی به دنبال غرب‌زدگی در سبک زندگی ما به‌خصوص بانوان هستند و هویتی که زن امروز در سایه انقلاب اسلامی پیدا کرده است مقدمه عزت‌مندی او در عرصه بین‌المللی شده است.

انتهای پیام/چ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول