اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی خبر داد

کشف 800 میلیارد ریال کالای قاچاق در آذربایجان‌شرقی/ بیش از 2600 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی از کشف 800 میلیارد ریال کالای قاچاق در سال 96 خبر داد و گفت: تعداد پرونده‌های قاچاق کالا در سال‌جاری، یک‌هزار و 650 فقره بوده که 51 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

کشف 800 میلیارد ریال کالای قاچاق در آذربایجان‌شرقی/ بیش از 2600 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محسن حسن‌خانی تعداد پرونده‌های قاچاق تشکیل‌شده در سال‌جاری را یک‌هزار و 650 فقره اعلام کرد و افزود: ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف‌شده بیش از 800 میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزایش 51 درصدی را نشان می‌دهد.

وی از کشف 2 هزار و 662 کیلوگرم انواع موادمخدر در طول 11 ماه گذشته در این استان خبر داد و گفت: این مقدار مواد از 32 باند تهیه و توزیع در استان کشف و 146 قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی در ادامه به کشف بیش از 4 میلیون عدد مواد محترقه در طول اسفند ماه امسال اشاره کرد و تصریح کرد: ارزش ریالی مواد محترقه کشف‌شده بیش از 100 میلیون ریال بوده و همچنین 300 کیلوگرم ماده پیش‌ساز مواد محترقه کشف و 3 باب کارگاه تولید آن در استان شناسایی و پلمب شده است

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی در ادامه به اولویت‌های پلیس استان در ایام پایانی سال و نوروز 97 اشاره کرد و افزود: پلیس با تمامی امکانات و توان خود در کنار سایر اقدامات انتظامی، کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای و پیشگیری از سرقت را در دستور کار قرار داده است.

حسن‌خانی در پایان با اشاره به اینکه در چهارشنبه آخر سال پلیس در آماده‌باش 100 درصد خواهد بود، تاکید کرد: پلیس هیچ‌وقت مخالف شادی مردم نیست و نخواهد بود، بلکه خطوط قرمز ما در این شب ایجاد مزاحمت نسبت به مردم، راهبندان و آسیب رساندن به دیگران بوده و هرکس در این شب تخلف یا عمل مجرمانه داشته باشد دستگیر و تا پایان تعطیلات نوروزی در اختیار قانون خواهد بود.

انتهای پیام/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول