اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری پاسارگاد خبر داد

کاشت 32 نهال به یاد جان‌باختگان سانچی در پاسارگاد

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پاسارگاد از کاشت 32 نهال به یاد جان‌باختگان حادثه سانچی در این شهرستان خبر داد و گفت: این اقدام باهدف گرامیداشت یاد و خاطره این قهرمانان انجام‌شده است.

کاشت 32 نهال به یاد جان‌باختگان سانچی در پاسارگاد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسن خسروانیان در حاشیه کاشت 32 نهال به یاد جان‌باختگان حادثه سانچی، اظهار داشت: به احترام جان‌باختگان کشتی سانچی به‌خصوص کاپیتان مجید قصابی اروجی و باهدف زنده و سبز نگه‌داشتن یاد و خاطره آنان 32 نهال بنه در محل نهالستان علی‌آباد شهرستان پاسارگاد کاشته شده است.

وی افزود: حادثه ‌کشتی نفت‌کش سانچی برای تمامی مردم ایران ضایعه‌ای بسیار دردناک و تأثربرانگیز بود و به همین دلیل ضروری است تا به بهانه‌های مختلف یاد و خاطره جان‌باختگان این حادثه را گرامی برداریم.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پاسارگاد گفت: این اقدام هم‌زمان با هفته منابع طبیعی و با همکاری و همراهی رئیس جهاد کشاورزی شهرستان، دانش آموزان آموزشگاه 22 بهمن و امیرکبیر سعادت شهر، پایگاه‌های مقاومت شهید طالقانی قوام‌آباد و مرکز آموزش و تحقیقات کشاورزی علی‌آباد صورت گرفت.

خسروانیان تصریح کرد: سال گذشته نیز به یاد شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو در این شهرستان نهال‌هایی کاشته شد تا یاد و نام این بزرگواران برای همیشه در بین مردم زنده بماند.

وی ادامه داد: کاشت درخت به نام قهرمانان باید به‌عنوان یک فرهنگ در بین عموم مردم ایران نهادینه شود تا از این طریق هم نام و یاد آنان را گرامی بداریم و هم جامعه‌ای سبز شاهد باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول