اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر ارشاد:

راه توسعه پایدار از فرهنگ می‌گذرد

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برای دستیابی به توسعه پایدار در زمینه‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی باید از مسیر توسعه فرهنگی گذشت.

راه توسعه پایدار از فرهنگ می‌گذرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهنوج، سیدهادی حسینی عصر امروز در مراسم افتتاح سینما شوباد که پس از گذشت 14 سال بازگشایی شد، اظهار داشت: فرهنگ را دولت‌ها نمی‌سازند بلکه سازنده آن، ملت‌ها هستند.

وی، فرهنگ را مجموعه‌ای از دستاوردهای مادی و معنوی بشر در طول تاریخ دانست و خاطرنشان کرد: همان‌طور که گذشتگان برای اعتلای فرهنگی کشور تلاش کرده‌اند، ما نیز باید این راه را ادامه داده و برای آیندگان چراغ‌ راه باشیم.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه باید در زمینه فرهنگی تولیداتی داشته باشیم که آیندگان به ما افتخار کنند، افزود: برای دست‌یابی به توسعه پایدار در زمینه‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی باید از مسیر توسعه فرهنگی گذشت.

حسینی مستقر شدن ادارات کل در جنوب استان را عامل سرعت توسعه استان بخصوص جنوب دانست و تصریح کرد: هر ساله باید همایش‌هایی جهت تجلیل از نویسندگان، فیلمسازان و ... برگزار شود.

وی به تفاهم‌نامه‌هایی که توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه فیلم‌سازی و چاپ کتاب منعقد شده است اشاره کرد و گفت: قطعا از این تفاهم‌نامه‌ها حمایت می‌کنیم تا فضای فرهنگی در جنوب استان توسعه پیدا کند.

به گزارش فارس، سینما شوباد، عصر امروز با حضور سیدهادی حسینی معاون وزیر ارشاد و‌معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی‌رمضانی مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان و مسؤولان استانی و شهرستانی بعد از گذشت 14 سال در کهنوج بازگشایی شد.

انتهای پیام/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول