اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اردبیل

بازارچه کار و فناوری در هشجین برپا شد

با هدف افزایش مهارت‌آموزی دانش‌آموزان، پنجمین بازارچه کار و فناوری در هشجین برپا شد.

بازارچه کار و فناوری در هشجین برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل پنجمین دوره بازارچه کار و فناوری همزمان با نزدیک شدن به سال جدید در مدرسه دخترانه فلسطین شهر هشجین برگزار شد.

مدیر مدرسه دخترانه فلسطین شهر هشجین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: این طرح مثل سال‌های گذشته تداوم  یافته و با افزایش غرفه‌های فرهنگی و هنری و صنایع‌های بومی و محلی مخصوص منطقه خورش‌رستم برگزار می‌شود تا دانش‌آموزان با محصولات بومی منطقه اشنایی بیشتری پیدا کنند.

مظفری گفت: حضور والدین در بازارچه موجب دلگرمی و روحیه خود باوری در دانش آموزان  می‌شود و دانش آموزان می‌توانند کار های فناوری و خلاقیت‌های متداول را انجام داده  و اعتماد به نفس را در وجود خود  کشف و تبیین نمایند

وی بیان کرد: آشنایی دانش آموزان از سنین نوجوانی با واژه‌های  کسب و کار و تجارت سبب گسترش این  امر مهم در جامعه شده و دانش‌آموزان را به انجام کارهای فناوری و هنری  تشویق می‌کند

مظفری یادآور شد: مهارت‌های  فرهنگی و هنری یکی از مهمترین مهارت‌ها برای زندگی بعد از تحصیل عنوان می‌شوند.

 وی بیان کرد: دانش آموزان در سال‌های تحصیلی علاوه بر آموزش‌های تئوری و نظری با آموزش‌های عملی مثل راه اندازی این بازارچه‌ها روبرو شده و این گونه مهارت‌یابی‌ها قطعا در زندگی آینده آنان تاثیرگذار خواهد بود.

وی ضمن تقدیر و تشکر و قدردانی از همکاری دانش آموزان مدرسه  فلسطین در برپایی هر چه بهتر این طرح کار و فناوری خواستار حمایت والدین از فرزندان و راهنمایی آن‌ها  از تولیدات دستی شد.

دبیر کار و فناوری مدرسه فلسطین نیز در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: این طرح در تحقق بخشیدن به اهداف درسی کار و فناوری و با توجه به محورهای جشنواره خوارزمی با رویکرد کارآفرینی برای پنجمین سال متوالی و حضور حداکثری دانش آموزان مقطع متوسطه دوره اول در دبیرستان فلسطین برگزار می‌شود.

پورهدایت ادامه داد: هدف از برگزاری این طرح ایجاد روحیه تولید در دانش‌آموزان ، نوآوری و خلاقیت، همکاری و مسئولیت‌پذیری ، آشنایی با روش‌های کسب و کار و تنوع بخشی به محیط یادگیری و کاربردی کردن دانش با توجه به امکانات و تجهیزات مدرسه هر ساله در اواخر اسفند ماه به همت کارکنان آموزشگاه و دانش آموزان راه اندازی شده و شامل غرفه‌های مختلف با محصولات متنوع از قبیل گل و گیاه، مواد غذایی، صنایع دستی، کاربافت، خشکبار و موارد تزئیناتی سفره هفت‌سین است.

 

 

 

 

 

 

*******************

گزارش از: سعید زعفری هشجین

*******************

انتهای پیام/3356/411

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول