اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هرمزگان

معاون آموزش وپرورش بندرلنگه:

مسابقات قهرمانی فوتسال دانش آموزان هرمزگان در بندرلنگه برگزارشد

معاون پرورشی وتربیت‌بدنی آموزش وپرورش شهرستان بندرلنگه از برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال دانش آموزان سراسر هرمزگان در این بندر خبرداد.

مسابقات قهرمانی فوتسال دانش آموزان هرمزگان در بندرلنگه برگزارشد

حجت‌الاسلام ابراهیم محمد حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه از برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال دانش‌آموزان سراسر هرمزگان در این بندر خبر داد.

وی افزود: مسابقات فوتسال قهرمانی دانش‌آموزان در دو مقطع متوسطه اول و دوم برگزار گردید که در مقطع متوسطه دوم از 8 لغایت 11 اسفندماه با شرکت ۸ تیم برگزار شد و در انتها تیم‌های ناحیه ۱ بندرعباس، رودان و‌ بندرلنگه به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب نمودند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان بندرلنگه اضافه کرد: مسابقات مقطع متوسط‌ه اول نیز که از تاریخ 15 لغایت 18 اسفندماه با شرکت ۱۱ تیم از سراسر استان برگزار شد که در پایان تیم‌های ناحیه ۱ بندرعباس، بندرلنگه و شهاب  مقام‌های اول تا سوم را کسب نمودند.

 گفتنی است، مراسم اختتامیه این مسابقات در مقطع متوسطه اول با حضور باقری معاونت تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش و در مراسم اختتامیه متوسطه دوره دوم بهمن‌زاده رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی هرمزگان و ایرج صوغانی مدیر آموزش و پرورش بندرلنگه و جمعی از مسؤولان برگزار گردید و از تیم‌های اول تا سوم با اهدای لوح و‌ جام قهرمانی تقدیر شد.

انتهای پیام/88028

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول