اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کرمان

مدیرکل بانوان کرمان:

بانوان کرمانی بالاترین نرخ مشارکت اقتصادی را دارند

مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری کرمان گفت: استان کرمان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی انتخاب شده است و نرخ مشارکت اقتصادی بانوان کرمانی بالاترین نرخ در کشور است.

بانوان کرمانی بالاترین نرخ مشارکت اقتصادی را دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، فاطمه‌السادات حسینی شامگاه سه‌شنبه در نشست استاندار کرمان با بانوان عضو هیئت علمی دانشگاه‌ها اظهار داشت: دانشگاه شهید باهنر کرمان در بحث‌های آموزشی و تحصیلات تکمیلی در کشور سرآمد است و زنان کرمانی طالب علم، دانش و بینش هستند.

وی بیان داشت: استان کرمان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی انتخاب شده و نرخ مشارکت اقتصادی بانوان کرمانی بالاترین نرخ در کشور است و سند اشتغال بانوان استان کرمان تدوین شده است.

مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری کرمان ادامه داد: سیاست‌گذاری‌ها وبرنامه‌ریزی‌ها با تاکید بر بنیان خانواده در استان کرمان انجام شده است و استان کرمان در مشارکت‌های سیاسی و اجتماعی و شوراهای اسلامی شهر و روستا رتبه نخست کشوری را دارد.

حسینی ابراز داشت: کرمان تنها استانی‌ست که سند سلامت بانوان را تدوین کرده است و بانوان کرمانی در ورزش سرآمد هستند و کارهایی در زمینه حقوق کودک در استان کرمان صورت گرفته است.

عضو شورای صنفی دانشگاه شهید باهنر کرمان اضافه کرد: در دانشگاه شهید باهنر آسیب‌شناسی جامعه هدف انجام شده است و 156 نفر هیئت علمی و 290 کارمند زن و 8 هزار نفر دانشجویان دختر در این دانشگاه حضور دارند.

انتهای پیام/80019/ش40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول