اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

کارگردان سینما و تلویزیون:

غیرمادی و مردمی‌بودن اردوی راهیان نور را باید حفظ کنیم/ اردوهای راهیان نور در مسیر فرهنگ دفاع مقدس در حرکت است

تهیه‌کننده و کارگردان سینما و تلویزیون با بیان اینکه غیرمادی و مردمی‌بودن اردوی راهیان نور را باید حفظ کنیم، گفت: اردوهای راهیان نور در مسیر فرهنگ دفاع مقدس در حرکت است.

غیرمادی و مردمی‌بودن اردوی راهیان نور را باید حفظ کنیم/ اردوهای راهیان نور در مسیر فرهنگ دفاع مقدس در حرکت است

ابراهیم اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری فارس استان سمنان در جریان آغاز اردوهای راهیان نور، اظهار کرد: اردوی راهیان نور از اتفاقات خوب فرهنگی در سال‌های اخیر است.

وی با اشاره به اینکه بنده در اولین سفر راهیان نور همراه با رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس حضور داشتم، تصریح کرد: استارت اردوی راهیان نور به شکل خودجوش زده‌شده است.

تهیه‌کننده و کارگردان سینما و تلویزیون با تأکید بر اینکه اردوهای راهیان نور در مسیر فرهنگ دفاع مقدس در حرکت است، اضافه کرد: باید این فرهنگ را به نسل جوان منتقل کرد.

اصغری با بیان اینکه تا نسل جوان بدانند این امنیت و آرامش را مدیون شهدا و رزمندگانی هستیم که در جبهه حق و باطل در مقابل رژیم متجاوز بعثی ایستادند، تصریح کرد: ما مدیون خون شهدا هستیم.

وی با اشاره به اینکه غیرمادی و مردمی‌بودن اردوی راهیان نور را باید حفظ کنیم، اضافه کرد: شرایطی را ترسیم کنند که فارغ از مسائل سیاسی و دنیوی در این شرایط قرار بگیرند.

تهیه‌کننده و کارگردان سینما و تلویزیون با تأکید بر اینکه مستندهای خوبی می‌توان در این رابطه ساخت، اظهار کرد: زیرا اردوهای راهیان نور عمق تأثیرگذاری دارد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول