اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کرمانشاه

هدایای نوروزی برای زلزله‌زدگان کرمانشاه

مردم آسیب‌دیده حادثه تلخ 21 آبان‌ماه چشم انتظار هدایای شب عیدی هستند

خیران و نهادهای دولتی و مردمی با توجه به نزدیکی سال نو، با ارسال هدیه‌ها و کمک‌های نوروزی دل مردم زلزله‌زده غرب کشور را شاد کردند.

مردم آسیب‌دیده حادثه تلخ 21 آبان‌ماه چشم انتظار هدایای شب عیدی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، با توجه به نزدیکی سال نو خیران و نهادهای دولتی و مردمی با ارسال هدیه‌ها و کمک‌های نوروزی دل مردم زلزله‌زده را شاد کردند.

براساس این گزارش، در بین نهادها اتاق اصناف کرمانشاه، اتحادیه فرهنگیان، سازمان فضای سبز و پارک‌های کرمانشاه و بهزیستی شهرستان کرمانشاه، با اهدای کمک‌های خود به‌صورت جداگانه تاکنون نقش پر‌رنگی را در این روزها ایفا کرده‌اند.

مدیر‌عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه نیز، اعلام کرده: براساس تصمیمات اتخاذ شده مبلغ 300 هزار تومان به عنوان عیدی به حساب خانوارهایی که براساس اعلام بنیاد مسکن منازل تخریبی آن‌ها از نوع احداثی یک و 2 است واریز می‌شود.

محمد‌رضا امیریان بیان کرده، به 29 هزار و 500 خانوار زلزله‌زده استان کرمانشاه این مبلغ عیدی تعلق می‌گیرید که تا کنون به حساب بیش از 10 هزار خانوار از این تعداد مبلغ 300 هزار تومان عیدی واریز شده که مابقی هم تا قبل از عید، این مبلغ عیدی را دریافت می‌کنند.

امید است، که دیگر نهادها و مسؤولان نقش پررنگ‌تری در کمک به زلزله‌زدگان ایفا کنند، چرا که مردم آسیب‌دیده حادثه تلخ 21 آبان‌ماه هنوز چشم انتظار هدایا و کمک‌های مردم در این شب عیدی هستند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول