اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

همدان

نماینده مردم ملایر در مجلس:

اوقاف حق‌ تولیت‌ها را برای مردم ملایر هزینه كند

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: از سازمان اوقاف در خواست داریم حق تولیت‌ها و حق‌النظاره‌ها در شهرستان ملاير و برای مردم ملایر هزینه شود.

اوقاف حق‌ تولیت‌ها را برای مردم ملایر هزینه كند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر محمد کاظمی عصر امروز در مراسم افتتاح وسایل و تجهیزات جدید اوقاف و امور خیریه ملایر به بیمارستان امام حسین(ع) با بیان اینکه ملایر یکی از شهرهای مهمی وقفی در کشور است  که در کنار استان‌های بزرگی چون مشهد و شیراز قرار دارد اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی خاصی که در کشور وجود دارد اوقاف باید در قوانین و آیین نامه‌ها اوقاف در بحث دریافت پذیره‌ها، نقل و انتقالات و تبدیل اماکن ‌موقوفه به تجاری مصوب کرده در بخش هزینه‌ها و با مردم مدارا کند.

وی  با اشاره به ساخت اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) ملایر گفت: انتظار داریم  با پیگیری‌ها و تاکیدات صورت گرفته هر چه سریعتر شاهد ساخت این اورژانس باشیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: اوقاف باید با هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان اوقاف اداره اوقاف ملایر باید حق‌التولیه‌های ملایر را برای مردم این شهرستان هزینه کند تا نیت واقف اجرا شود.

وی در ادامه با بیان اینکه طرح تحول سلامت یکی از طرح‌های مهم و پرهزینه دولت بود گفت: با این وجود از اجرای این طرح پیشرفت‌های خوبی برای شهرستان ملایر حاصل شد که نتیجه پیگیری‌های و مدیریت خوب حوزه بهداشت و درمان ملایر و سایر مسوولان در این حوزه است.

کاظمی با اشاره به مجوز ایجاد آنژیویوگرافی ملایر به عنوان یکی از نیازهای مردم این شهرستان گفت: امیدواریم سازمان اوقاف و امور خیریه کمک‌ها و‌مساعدت‌های ویژه‌ای در تجهیز این مرکز داشته باشد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی به تلاش‌های صورت گرفته نمایندگان ملایر برای جذب اعتبارات بیشتر برای شهرستان ملایر اشاره کرد و گفت: امسال علاوه بر بودجه‌های ملی که برای ملایر اختصاص پیدا کرد توانستیم  14 میلیارد تومان  بیشتر برای ملایر اعتبار بگیریم.

وی تصریح کرد: این اعتبار برای جاده آورزمان، ملایر نهاوند، سد کلان، دانشگاه ملایر و ورزشگاه و عمران و آبادانی روستاها هزینه می‌شود.

کاظمی از سفر معاون اول رئیس جمهور در اواخر فروردین‌ماه سال آینده به ملایر خبر داد و گفت: آقای جهانگیری با هدف افتتاح سفر سه طرح فاز دوم شرکت ذوب آهن ملایر و طرح توسعه دو واحد فروسیلیس  به ملایر سفر می‌کند.

 دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تقدیر از اهدای تجهیزات اوقاف در راستای نیت واقف به بیمارستان امام حسین(ع) گفت: این اقدام  یک کار ماندگار است که امیدواریم این اقدامات مستمر باشد

حجت‌الاسلام احد آزادیخواه با بیان اینکه  طی سال‌های آینده آبرسانی از سد کلان برای ملایر انجام خواهد شد بر بحث توجه به بهداشت در زمینه آب نیز تاکید کرد و گفت: سلامت مردم امری مهم است که مسوولان باید به آن توجه کند.

وی به پیگیری‌های صورت گرفته برای آنژیوگرافی و پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی ملایر بر تعامل و ورود اوقاف در این زمینه نیز تاکید و خاطرنشان کرد: یکی از ضروریات  شهرستان جذب پزشکان فوق تخصص است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بر توجه به هتلینگ بیمارستان امام حسین(ع) نیز تاکید کرد و افزود: با توجه غیر قابل توصیف بودن سرعت کار در حوزه بهداشت و درمان شهرستان  امیدواریم این اقدامات و تلاش‌ها ادامه پیدا کند.

 انتهای پیام/89013/ 40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول